photoblog.pl
Załóż konto
Dodano: 10 KWIETNIA 2010

Czas na burdel

"Kurwa mać", czyli jak zacząłem dzisiejszy dzień x_X


Brak słów, nie?
5 lat narzekania na rząd, pojeżdżania po Kaczyńskim i innych ważnych w państwie osobach. 5 lat oczekiwania na kolejne wybory prezydenckie, obwiniania o wszystko władz, wrogiego nastawienia. Teraz, po prawie 5 latach kadencji prezydent i ~100* innych osób rządzących w kraju nie żyje. Nagle wszyscy zapominają o dawnych urazach i opłakują ich śmierć. Hipokryzja? Definitywnie tak, ale poniekąd zrozumiała. Taka jest po prostu natura ludzka.

* - ta liczba zmienia się cały czas, raz jest 132, raz 88 - niech zostanie 100, bo mniej więcej tyle było w chwili pisania tego posta.

Pominę już to, co wszyscy (bądź prawie wszyscy) czujemy. Większość Polaków miała rząd za bandę złodziei i teraz większość Polaków nie może pogodzić się z faktem, że część z nich zginęła. To prywatna sprawa każdego z nas i nie chcę wnikać w czyjeś osobiste odczucia. Interesuje mnie najbardziej... co teraz stanie się w Polsce? Teraz, gdy zabrakło tylu istotnych osób? Chyba wszyscy możemy spodziewać się większego lub mniejszego burdelu. Wybory prezydenckie prawdopodobnie zostaną przyspieszone, "zwolnione" stołki ministrów trzeba będzie obsadzić. Poprzedni rząd był jaki był. Teraz stanęliśmy na rozdrożu - kolejne "pokolenie" albo będzie lepsze, albo gorsze. Głównie chodzi mi tu o to, że chociaż większość z nas nie znała osobiście nikogo z ofiar katastrofy, to cała ta chora sytuacja może mieć spory wpływ na los kraju.

Czemu doszło do tragedii? Póki co nie wiadomo. A skoro czegoś nie wiadomo, to trzeba się liczyć z teoriami spiskowymi. Zwykły wypadek? Wadliwy samolot? A może precyzyjnie zaplanowany zamach? Nie będę pisał bo po prostu nie mam pojęcia. Liczę na rzetelne zbadanie sprawy przez odpowiednie organy, nie mamy co zgadywać, więc skończcie z pierdoleniem "to nie był wypadek, to był zaplanowany atak!!1!!1!!1". Gówno wiecie? Milczcie. Ja też gówno wiem, dlatego nie komentuję przyczyn tego wydarzenia.

Kilkadziesiąt lat temu w katastrofie lotniczej zginęła cała drużyna Manchesteru United. Drużynę trzeba było budować od nowa. 10 lat później w zupełnie nowym składzie zdobyli mistrzostwo. Skąd to nagłe porównanie? Może to zabrzmi brutalnie, ale być może w Polsce stanie się podobnie. Może osoby, które przez grzejących stołki ministrów nie mogli dostać się do rządu, teraz zrobią to i zmienią coś w kraju. Tak, wiem. Mało prawdopodobne ;]

To chyba pierwsza taka historia w naszych czasach. Zdarzały się już zamachy, wypadki, ale nigdy na taką skalę. Nie ma się co łudzić, są ludzie ważni i ważniejsi. Śmierć ponad stu zwykłych ludzi to tylko statystyka, mało znacząca tragedia dotycząca wyłącznie rodzin i znajomych ofiar. Teraz możemy spodziewać się bałaganu w całym kraju, w całej Europie, może i na świecie. Inne państwa nie pozostaną obojętne na coś takiego. Albo nam pomogą w potrzebie, albo wykorzystają moment i... dobra, koniec, bo sam zaczynam snuć teorie spiskowe.

Tylko błagam, nie piszcie mi żadnych [*], bo to idiotyczne. Uwierzcie mi, że ofiary katastrofy mają głęboko w dupie gwiazdki w kwadratowych nawiasach, a żyjące osoby to tylko wkurwia.

Trzymajcie się, Polacy. Damy radę.

Regards,
Cursed Wind

Komentarze

czarownicazksiezyca Też myśle, że na lepsze xD
12/04/2010 8:34:08
zlyznatury kurde:/ przepraszam za komentarze ale nie wiem jak to się stało:/
10/04/2010 23:28:22
zlyznatury Witam
Zgadzam się z Tobą w 100% i liczę, że jednak nowe osoby na stanowiskach sprawią, że Polska będzie krajem porządnym!
Gdy tylko usłyszałem wiadomość o wypadku to na początku nie wiedziałem co jest grane... Strasznie dziwnie się zrobiło. Ponieważ tyle niewinnych osób zginęło. I gdy pomyślałem o naszym kraju to doszedłem do wniosku, że odbudowanie tego wszystkiego będzie nas dużo kosztować a także będzie długo trwać.

Pozdrawiam serdecznie
10/04/2010 23:27:30
zlyznatury Witam
Zgadzam się z Tobą w 100% i liczę, że jednak nowe osoby na stanowiskach sprawią, że Polska będzie krajem porządnym!
Gdy tylko usłyszałem wiadomość o wypadku to na początku nie wiedziałem co jest grane... Strasznie dziwnie się zrobiło. Ponieważ tyle niewinnych osób zginęło. I gdy pomyślałem o naszym kraju to doszedłem do wniosku, że odbudowanie tego wszystkiego będzie nas dużo kosztować a także będzie długo trwać.

Pozdrawiam serdecznie
10/04/2010 23:27:19
zlyznatury Witam
Zgadzam się z Tobą w 100% i liczę, że jednak nowe osoby na stanowiskach sprawią, że Polska będzie krajem porządnym!
Gdy tylko usłyszałem wiadomość o wypadku to na początku nie wiedziałem co jest grane... Strasznie dziwnie się zrobiło. Ponieważ tyle niewinnych osób zginęło. I gdy pomyślałem o naszym kraju to doszedłem do wniosku, że odbudowanie tego wszystkiego będzie nas dużo kosztować a także będzie długo trwać.

Pozdrawiam serdecznie
10/04/2010 23:26:41
zlyznatury Witam
Zgadzam się z Tobą w 100% i liczę, że jednak nowe osoby na stanowiskach sprawią, że Polska będzie krajem porządnym!
Gdy tylko usłyszałem wiadomość o wypadku to na początku nie wiedziałem co jest grane... Strasznie dziwnie się zrobiło. Ponieważ tyle niewinnych osób zginęło. I gdy pomyślałem o naszym kraju to doszedłem do wniosku, że odbudowanie tego wszystkiego będzie nas dużo kosztować a także będzie długo trwać.

Pozdrawiam serdecznie
10/04/2010 23:26:37
zlyznatury Witam
Zgadzam się z Tobą w 100% i liczę, że jednak nowe osoby na stanowiskach sprawią, że Polska będzie krajem porządnym!
Gdy tylko usłyszałem wiadomość o wypadku to na początku nie wiedziałem co jest grane... Strasznie dziwnie się zrobiło. Ponieważ tyle niewinnych osób zginęło. I gdy pomyślałem o naszym kraju to doszedłem do wniosku, że odbudowanie tego wszystkiego będzie nas dużo kosztować a także będzie długo trwać.

Pozdrawiam serdecznie
10/04/2010 23:26:36
zlyznatury Witam
Zgadzam się z Tobą w 100% i liczę, że jednak nowe osoby na stanowiskach sprawią, że Polska będzie krajem porządnym!
Gdy tylko usłyszałem wiadomość o wypadku to na początku nie wiedziałem co jest grane... Strasznie dziwnie się zrobiło. Ponieważ tyle niewinnych osób zginęło. I gdy pomyślałem o naszym kraju to doszedłem do wniosku, że odbudowanie tego wszystkiego będzie nas dużo kosztować a także będzie długo trwać.

Pozdrawiam serdecznie
10/04/2010 23:26:15
zlyznatury Witam
Zgadzam się z Tobą w 100% i liczę, że jednak nowe osoby na stanowiskach sprawią, że Polska będzie krajem porządnym!
Gdy tylko usłyszałem wiadomość o wypadku to na początku nie wiedziałem co jest grane... Strasznie dziwnie się zrobiło. Ponieważ tyle niewinnych osób zginęło. I gdy pomyślałem o naszym kraju to doszedłem do wniosku, że odbudowanie tego wszystkiego będzie nas dużo kosztować a także będzie długo trwać.

Pozdrawiam serdecznie
10/04/2010 23:26:13
rroulette No no no. Kogo ja tu widzę ;) Pb oblegany.
10/04/2010 15:17:44
zlaznatury Właśnie miałam dodawać podobną notę. I mam dokładnie takie same odczucia/spostrzeżenia jak Ty odnośnie tych gwiazdek w kwadratowych nawiasach'. Irytuje mnie to strasznie..
Sama wiadomość, szczerze mówiąc, mnie poruszyła niesamowicie ; O. Niby nie interesuje się polityką, ale samo to, że tyle ważnych dla państwa osób straciło życie jest wstrząsające..
10/04/2010 12:30:27
0fucktycznie Tak, jeśli chodzi o takie przypadki to się zgadzam ;). Wybacz, jestem trochę podirytowana, ale to nie z powodu Twojej osoby i trochę się wyżyłam.
10/04/2010 12:24:25
cursedwind Nie chodziło mi tu o osoby, które tylko nie lubiły Kaczyńskiego. Bardziej o tych, którzy wręcz życzyli mu wszystkiego najgorszego, żądali jego odejścia. Teraz nagle dostali (mniej więcej) to, czego chcieli i płaczą xd To jest właśnie ta hipokryzja. To, że ludzie nie uważają na słowa. Wiesz ile słyszałem już opinii, że gdyby ktoś odstrzelił Lecha i paru ministrów to w Polsce żyłoby się lepiej? Fragment o hipokryzji kierowany jest tylko do tych, którzy przeginali. Ja sam nie przepadałem za naszym prezydentem, ale nie znałem go osobiście i już na pewno nie życzyłem mu śmierci. A są tacy, co - nie wiedząc, co mówią - życzyli.
10/04/2010 12:22:20
0fucktycznie Eh. *na to wszystko.
10/04/2010 12:19:42
0fucktycznie Co do hipokryzji to myślę, że nie masz racji. W chwili śmierci osoby nie chodzi już o to, kim był ów człowiek, czy i jak rządził. Szkoda jest jedynie życia ludzkiego i ja nie widzę w tym krzty hipokryzji. Sama nie przepadałam za prezydentem, ale to nie znaczy, że nie przykro mi z powodu jego śmierci. Ktokolwiek twierdzi, że nie jest to przykre, że nie smutno mu z powodu śmierci ma chyba wrażliwość i inteligencję na poziomie ameby, jeśli nie niższym. A sam Lech Kaczyński i jaki by nie był, inteligencji nie można mu odmówić. Jeśli chodzi o porównanie tego do katastrofy MU przypomniało mi się stwierdzenie, że jak w burdelu nie idzie, to wymienia się ku.rwy, nie firanki, ale to chyba nie na miejscu. Przyczyny tragedii? Przede wszystkim to, że te samoloty nie powinny latać już od paru lat. Ale cóż powiedzieć? „Nową przypowieść Polak sobie kupi, że i przed szkodą, i po szkodzie głupi” (J.Kochanowski). W każdym razie dobra notka, ale fakt faktem, że mam nieco inne spojrzenie na to w
10/04/2010 12:16:34
katesayuki Zgadzam się z tobą, ja mam swego rodzaju smutek po tylko jednej osobie - po prezesie NBP, którego poznałam osobiście. Co prawda nie tak bardzo, żeby wiedzieć, jaki jest, ale ten facet ściskał mi rękę w geście gratulacji na konkursie "Droga do Euro", gdzie zajęłam I miejsce. Wręczał mi też PS3...
Szkoda tych ludzi, ale jest tak, jak mówisz - poza tym prezesem za nikim smucić się nie będę, gdyż nie znałam tych ludzi i nie wiem jacy byli i jak się zachowywali w stosunku do innych. Może niektórzy dostali za swoje, może inni nie...? A tak apropos świetne porównanie do tej drużyny piłkarskiej. Może w Polsce coś się zmieni, nie wiemy tylko, czy na złe, czy dobre.
Btw. świetny tytuł tematu, ja zaczęłam dzień tak samo. (tymi słowami obudził mnie tata)
Regards [*]
10/04/2010 11:11:56

Informacje o cursedwind


Inni zdjęcia: W ciepły dzień elmarWakacyjne dziewczyny bluebird11Ja nacka89cwaKanna....:) halinam"Hej, idę w las." ezekh114Coś krótki. ezekh114Brak zdjęć patusiax395Kocio kerisJeep ? ezekh114Casus tęczy ? ezekh114