Photoblog.pl

Załóż konto

414

Wyświetleń: 566

ABRC Ga'eels Ancalen
Ancalen t
o 5 letnia klacz rasy camargue. Pierwsza przedstawicielka tej rasy u nas w stajni... Ah, aż by się popisało coś w związku z tym. Brakuje mi tej możliwości na cavaletti sims ;-; Znaczy pisać bym mogła, ale wiecie jak jest - trzeba się wysilić i tłumaczyć na angielski, a mi się tego nie chce, więc nie pisze wcale ;-;

Spojrzałam sobie przypadkiem na fbl'a i tu niespodzianka, nowe simowe zdjęcia w obserwowanych, no więc nie będę gorsza i też coś zapostuje XD Smuteczek, bo nie chce mi się tutaj wchodzić, przeniosłam się na equus-sims, equus-community, cavaletti sims, czy jak kto tam to kojarzy... Dla mnie i tak to zawsze będzie equus-sims (choć teraz już forum nazywa się cavaletti-sims blablabla jest jeszcze discord)

 

O WŁAŚNIE DISCORD! Nie wiem, czy wiecie, ale zrobiłam serwer discord o tematyce właśnie takiej simowo-końskiej, więc z chęcią przygarnę nowe osoby (bo planowałam zrobić czelendż, żeby porobić jakieś zdjęcia, żeby mieć jakąś frajdę, ale dla 4 osób to się nie opłaca... Znaczy opłaca, ale wiecie o co chodzi XD) Więc jeśli ktoś chce dołączyć to proszę do mnie pisać podeślę zaproszenie ^^ Tutaj, czy na fb, jeśli ktoś wie jak się nazywam XD

 

W ogóle to moja stajnia teraz nazywa się "BRÝNNJORĐ", a nie jak kiedyś "Ardent Baldr Riding Centre", ta nazwa była głupia lol. Tak poza tym, to udostępniam do pobrania multum moich póz, które podobno są ładne, więc polecam XDD

 

Chciałam ładnie podesłać linki do moich póz i bloga tutaj, ale widzę, że mnie fbl nie lubi, więc nie podeślę ;-;

Zarejestruj się teraz, aby skomentować wpis użytkownika nslodziak.
anfraxian Chyba wszyscy wpadli na ten sam pomysł by wrócić i spojrzeć jak się to ma, miło że społeczność nie umarła.
(milosniczkazwierzatxd z 'nowego' konta)
12/02/2021 18:22:10
polishstarstable No ja własnie wracam, po ponad roku przerwy ... Cudna kobyłka <3 Miałam takkiego szoka że nie ma EC tylko jakieś Cavaletti..... HIT XD
14/04/2020 1:48:20
polishstarstable PS. z wielką chęcią dołącze do discorda, tylko mi powiedz co to XDDD
14/04/2020 1:53:24
nslodziak A to taka aplikacja do gadania i pisania z ludźmi. Bardzo polecam, wygodne i w ogóle... I WŁAŚNIE ZORGANIZOWAŁAM KLINIKE SKOKOWĄ WIĘC BARDZO ZACHĘCAM DO DOŁĄCZENIA I ZROBIENIA JAKICHŚ FAJNYCH ZDJĘĆ ^^
14/04/2020 12:47:38
polishstarstable okeej to chcę !!
14/04/2020 16:39:51
butterfly015 Kuuurde jak fajnie widzieć, że ktoś tu jeszcze jest :D Tyle się pozmieniało odkąd ostatnio udzielałam się tu na poważnie. I nie ukrywam, że w wolnych chwilach znowu bardzo chętnie bym do tego wróciła, ale trochę się boję, że mój laptop nie udźwignie Simsów z modami D:
Chociaż ostatnio korci mnie żeby spróbować, brakuje mi moich pikselowych koni ^^'
11/04/2020 0:28:31
cavaliadequestrian Jezu! Tyle czasu...widzę, że nie tylko mi zachciało grać się w simsy haha :P Ja totalnie nie ogarniam już, jakie fora działają, a jakie nie. Nie powiem, tęsknie trochę za Polskim Equus
06/04/2020 14:34:10