Photoblog.pl

Załóż konto
Dodane 7 MAJA 2021 ze strony mobilnej , exif
Wyświetleń: 382
Bo siła jest kobietą. . .
Wiosna obudziła nowy zapał ,nowe siły i nowe wyzwania i niech tak pozostanie.

W pracy świetnie ,poza też ...

Nareszcie dlugowyczekiwany weekend po calym tygodniu pobudek o 4 :20. Coś czune że jutro zabunkruje się conajmniej do 9 w łóżeczku. Pozniej zamier,am oddać się architekturze w 3d bo trochę zaniedbałam odtatnio ten temat...

Srodowe szkolenie i egzaminy przebiegly bardzo ciekawie.
Nigdy wczesniej sie tak dobrze jie bawilam w miejscu pracy. Escaperoomy i pokoj wirtualnej rzeczywistości to dobry element trenowania pracy w zespole. I sala kinowa z fotelami masujacymi... Czune ze ta firma zaskoczy mnie jeszcze nie raz :D

Cieszę się że mam taki team jaki mam. W prawdzie moglam trafic na mniej skomikowane działy i zarabiać taką samą kase, ale pracując dla takiej marki fajnie jest sie wykazac w nietuzinkowych zadaniach.

W przyszlym tygodniu vielleicht nawiedze Pollandię
annna97 trzeba się obudzić z zimowego snu w końcu :D
09/05/2021 8:16:35
padholder na długo ?
08/05/2021 0:20:12
sweeeeeettt Od czwartku do poniedzialku wieczorem mam weekend... Ppewnie czwartek- niedziela, jeski pojechalabym do domu. Jesli bardziej poszlajać się po zamkach to piatek - sobota.Sama nie wiem jak to bedzie i co z pogodą przede wszystkim
08/05/2021 9:40:13