photoblog.pl
Załóż konto
Dodano: 13 MAJA 2024

Duży progres ;)

Dzień dobry, oto zdjęcie z cyklu "jak tak można w miejscu publicznym".
Szczerze mówiąc liczyłam na lincz bo tyle sie tego slyszy w internecie a tutaj się okazało że nie spotkały mnie jakieś przykre uwagi czy wrogie spojrzenia.

Pierwsze nasze długie wyjście na spacer bez butelki..i na tak długo. Nie powiem stresik był bo jeszcze się uczymy karmić i nadal mamy mm ale tak jak to mówi,

doradca wszystko małymi kroczkami ;) tak więc nie rysuję się i czekam na spotkanie w tej sprawie już w czwartek.

 

Poza tym ostatnie dni byly trudne, nie tyle z maluchem co z mężem...oj rodzicielstwo weryfikuje, ale cieszę się że mimo wszystko tak jest jak jest, bo widać zaangażownaie w umacnianie relacji i chęć kompromisów. Rozmowa jest najważniejsza to według mnie jest fundament po prostu wszystkiego, nie bawię się  w ciche dni z drugą połową, od razu się wykłada "kawę na ławę", ale już jest ok :)

 

Dzisiaj wizyta u uro-fizjo, dużo będzie do pracy, i muszę siebie obserwować. Bo niektóre rzeczy miały sie intymne dawno zakończyć ale myślę spokojnie dajmy czas w końcu dalej jestem w połogu :P ćwieczenia zalecone, Pani fizjo mega także myślę że pójdzie dobrze. I uwaga najlepsza informacja nikt nie powiedział że mogę leżeć już na brzuchu, haha.

 

Moje chłopaki śpią, bo teraz przy bólach brzuszka Kasjana drzemki kontaktowe to złoto i cieszę się że nie muszę słuchać jak mi dziecina płaczę bo serce się kraje a pomoc już wszelka zawiodła pozostało tylko tulić. Więc skorzystałam z okazji i w końcu podrukowałam zdjęcia do prezentu na baby shower który dostałam od jednej z sióstr i jej córki.
Fajnie że mogłam przez chwilę porobić coś innego i dogrzebać się do lapka, w celu innym niż zakupy online dla małego lub apteka, haha :D

Ten tydzień zapowiada się na pełen wyzwań i zmian, cieszę się z niego bo za tydzień pierwsze większe stresy...pierwsze szczepienie i obrona magisterki męża.

 

Oby to był dobry tydzień, ciepły i pełen słońca :)

 

J

Komentarze

Photoblog.PRO patusiax395 Dobrze ,że nie bawicie sie w ciche dni tak to powinno zawsze wyglądać mówić co nie pasuje .. ja np też wolę powiedzieć ale mój mąż to lubi ciche dni :D

Miłego tygodnia <3
14/05/2024 5:27:28
Zarejestruj się teraz, aby skomentować wpis użytkownika juliettka79.

Informacje o juliettka79


Inni zdjęcia: H. xszaracodziennosc:) natalka89rok... mojprywatnychaos... mojprywatnychaos... mojprywatnychaos... mojprywatnychaos... mojprywatnychaos... mojprywatnychaos... mojprywatnychaos... mojprywatnychaos