photoblog.pl
Załóż konto
Dodano: 7 KWIETNIA 2010

Bądź moim natchnieniem.

Wiem wyglądam jak chomik. Ey dzisiaj było fajnie. Wgl , niedowiarki całego świata patrzcie ! Otóż piosenka a właściwie pierwszy wers , który nuciłam cały dzisiejszy dzień istnieje. http://www.youtube.com/watch?v=4ypl4HVk2Zk Pozdrawiam wszystkich porąbanych ludzi. Dziękuję.

Komentarze

niemyhalas ładnie ;)
13/06/2010 16:01:49
ratchet radioaktywne biedronki. szacunek dla nich ! ; D
28/04/2010 20:22:24
ratchet paula ,ja juz dzisiaj mialam wlosy pofarbowane XD
a dzieks, Ty tez ; *
27/04/2010 20:58:44
maartaaaa Fajne ;DD
08/04/2010 20:24:54
ratchet marudzisz xD
07/04/2010 21:39:41

Informacje o wiecznydzieciak


Inni zdjęcia: . cynamonikardamonFgg dorcia2700Nieznany Żołnierz. ezekh114Ja natalka89rokw polu :D asiagdaRadziecka Karuzela wittchen3Trip photographymagic:) szarooka9325Ja :* pati1991gdSzrenica patusiax395