Photoblog.pl

Załóż konto

 

2012/12/30   

 

« następne   poprzednie »

Dodawajcie do znajomych!

klikajcie 'fajne'!

+ jakie chcecie opisy w kolejnej notce? :)

 


 

Tak bardzo chciałabym Cię widzieć więcej i częściej. Trzymać Cię za rękę, łapać powietrze. Opowiadać Ci jak bardzo kocham i tęsknie .

 

z dnia na dzień coraz bardziej za Tobą tęsknię. brakuje mi Twojej obecności, Twojego ramienia, na którym zawsze rzewnie wylewałam łzy, Twej miłości skierowanej w moją stronę, serca, które ponoć miało być moje. w skrócie, generalnie brakuje mi Ciebie. osoby, która dla innych jest nikim, a dla mnie wszystkim.

 

To że wspominam o nim coraz rzadziej nie znaczy, że o nim zapomniałam. On nadal jest w moim sercu, zawsze tam będzie.

 

Nienawidzę Cię za to, że gdy idziesz ze swoją dziewczyną za rękę czule ją obejmując, puszczasz do mnie oczko bądź zalotnie się uśmiechasz. nienawidzę Cię za to, że robisz mi tą chorą nadzieję, pobudzając moją naiwność nawet w tych najmniej odpowiednich momentach

 

czasem tak jak ty nienawidzę, nie umiem wybaczać.

 

za późno. już nie musisz o mnie walczyć, dziękuję.

 

 Kiedy dziewczyna jest wolna, nie znaczy, że nikt jej nie chce. To znaczy, że nie bierze pierwszego, lepszego gówna.

 

myślisz, że mi pomożesz słowami "zapomnij", "miej wyjebane", "spróbuj". myślisz do chuja, że nie próbowałam? skoro masz mi tak pisać, proszę cię nie pytaj co u mnie, jak z nim, daj mi spokój, daruj mi. to, że ty nie jesteś stała w uczuciach, nie znaczy, że ja też będę.

 

pamiętam jak obiecałeś mi, że nigdy nie odejdziesz.

 

nie zrozumiesz szczęścia, jeśli nigdy nie cierpiałaś.

 

Staram się opanować kilka wspomnień, ale to jest trudniejsze niż myślałam. Żałuje kilku gestów, kilkunastu słów a co najważniejsze żałuję jednego wydarzenia. Staram się to wszystko opanować ale nie potrafię z tym wszystkim normalnie funkcjonować.

 

Życie potrafi ranić, jak ludzie którym ufamy, mimo, że obiecywali, że zawsze już będą z nami .

 

ton twojego głosu, gdy mówiłeś dwa słowa, cudowne. i ciepło ust. pamiętam. i widok ciebie odchodzącgo, na zawsze. nie zapomnę.

 

Od kiedy Cię znam , moje oczy wyglądają zupełnie inaczej .

 

Dla każdego złego chłopca znajdzie się dobra dziewczyna, która go naprostuje. Dla każdej dobrej dziewczyny znajdzie się chłopak, który ją zepsuje.

 

Nie mam już ciebie, nie mam największa strata. Nienawidzę za to siebie, życia i całego świata. Jeszcze raz zatańcz ze mną, bo chcę to przeżyć, znam prawdę, ale nie chcę przestać wierzyć. Dlaczego mój i Twój świat się zderzył? Najgorsze, że na te pytania są odpowiedzi. Te dni się skończyły, a koniec jest końcem. Życie życiem. Jaka róża takie kolce

 

Nie ma to jak odcienie melancholii.. czysta forma poezji dolowania sie

 

Szczęście jest wówczas pełne, gdy światło poranku budzi dwoje ludzi do dnia pełnego wspólnych czynów i rozmów.

 Czasem warto być po prostu niedostępną, chodź na chwilę, udać, że nie interesuje Cię jego istnienie.

 Już cię nie pozwolę skrzywdzić, nigdy. - powiedziała i odeszła od lustra.


niekiedy , za mało odwagi , żeby nacisnąć Enter.

 

 jak Ci na kimś zależy to wypadałoby powalczyć.

 Jedno słowo może zranić. Dwa słowa - doprowadzić do łez. Trzy słowa sprawią, że zwątpisz w sens życia. Ale to dopiero cisza zabija wszystko to, co najpiękniejsze.

 Przepraszam - Na to słowo jest już za późno. Kiedy naprawdę odczujesz, że Ci mnie brakuje to zrozumiesz co to znaczy szanować uczucia.

 

kiedyś za mną zatęsknisz, ale będzie za późno.Będziesz patrzył jak odchodzę i nic na to nie poradzisz.

 Może nadszedł już czas by pogodzić się z faktem , że nawzajem robimy
sobie w głowie niepotrzebny burdel i po prostu się pożegnać ?

 Ławka - świadek milionów spotkań, tysięcy pierwszych pocałunków, setek oczekiwań, dziesiątek rozstań..

6 komentarzy
Info

Użytkownik sssialala
wyłączył komentowanie na swoim fotoblogu.

jaczarnaa - 02/01/2013 9:24:07
fajne ;]
sssialala - 03/01/2013 22:18:59
dzięki. :)
annna97  - 31/12/2012 12:02:29
super są! <3
Hucznego Sylwestra i Szczęśliwego Nowego Roku ;*
sssialala - 03/01/2013 22:18:53
Dziękuję bardzo. :*
lukieer  - 30/12/2012 21:03:39
świetne opisy!:)
sssialala - 31/12/2012 9:47:06
dziękuję ;)

Najnowsze wpisy

Wpis sssialala

 

Wpis sssialala

 

Wpis sssialala

 

Wpis sssialala

 

Wpis sssialala

 

Wpis sssialala

 

Wpis sssialala

 

Wpis sssialala

 

Wszystkie wpisy