Photoblog.pl

Załóż konto

 

2010/05/08   

 

« następne   poprzednie »

podoba mi się ta fotka...tylko ona jest taka dzika...<lol2>nie wiem czy jest fajna...moim zdaniem jest ciekawa...:**
pogodziłam się z dziewczynami...zaczełyśmy od nowa kocham te dzikusy...<lol2>

jakie jaja...niektórzy wiedzą o co chodzi:**<lol2>
no nie ważne..

nudy jak zwykle...Jutro z K i może z M ale nie nie wiem...:**
Jakie jaja...<lol2>

 

 

 

oki ja juz idę bo nudy...:**

2 komentarze
Zarejestruj się teraz, aby skomentować wpis użytkownika slodziutkidzikusek.
keejciak  - 09/05/2010 10:07:13
kochanie ;*
jesteś strasznie wazne;*!. <3.
hahaha! ale wiesz jak troche damsko.
syylll  - 09/05/2010 9:55:48
Nooooeeemiś <3 : *****
loooov. ;d

Najnowsze wpisy

Wpis slodziutkidzikusek

20/11/2010 13:44:21

Wpis slodziutkidzikusek

20/08/2010 21:53:52

brrrau... xD

26/07/2010 23:10:12

Wpis slodziutkidzikusek

21/07/2010 20:31:11

...

19/07/2010 19:01:02

Wpis slodziutkidzikusek

14/07/2010 20:14:25

Wpis slodziutkidzikusek

11/05/2010 9:55:31

Wpis slodziutkidzikusek

08/05/2010 21:11:29

Wszystkie wpisy