Photoblog.pl

Załóż konto

Jestem grzeczna tylko jak śpię:D 

2010/02/02   

 

« następne   poprzednie »

Siemanko , Siemanko dobre śniadanko : D . Włam miał być fajny więc się postaram : D . Tak więc Paucia dziękuje ci za to wszystkie mega zajebiste lekcje , za te krzywe akcje , za dyskoteki  i  za wszystko ; D . : ** 

Napoczątku miałam dużo weny i wgl. a teraz jej nie mam ; / . I kompletnie nie wiem o czym pisać -.- . Więc Paucia ! Dawaj słuchawki i jedziemy na rentgen ! taaa.. muzyka jest zawsze wyjebista  : D + Religia + Historia + Polski : D . Nie wiem co już pisać , bo nie umiem robić włamów , więc będzie pozdro i narcia : D . 


Nacia ! <3333 , Łukcio : ** , Przemek : ** , Paweł < 3 , Kamil ; ** , Kacper ; ** , Paweł ; ** , Kamil : ** , Kamil : ** , Piootrek < 33 , Kamil ; ** , Patryk : ** , Patryk : ** , Karcia < 33 , Wiktoria < 3 , Paulina < 3 , Aga < 3 , Aga < 3 , Madzia < 3 , Paulina < 3 , Ania < 3 , Ania < 3 , Angie < 3 , Kamila : * , Filip : ** , Karolina < 3 , Paulina < 3 , Aga < 3 , Oliwia < 3 , Sara < 3 , Ola < 3 , Marta < 3 , Marta < 3 , Mariusz < 3 , Misiu < 33 , Wik < 3 , Marlena : * , Paucia : * , Patryk : * , Martyna : * , Kamila < 3 , Marta < 3 , Mateusz : * , Tomek < 3 .. I jeszcze inni ; > 


Włam by : Pauciak pedał : D .    [KLIK] 


Przyjaźni nie definiuje , najszczersza przyjaźń się czuje 

nie oszukuje, i mówie , nie uszczęśliwisz

wszystkich , przede wszystkim , bądz bliski 

dla bliskich . 


Kocham Paucie : ) 

Łap buziaaka : **

1 komentarz
Info

Użytkownik paalussia
wyłączył komentowanie na swoim fotoblogu.

strongerr  - 16/02/2010 18:35:44
FRESSSSHHH!

Ey, zaraz, to ja mam świra na punkcie czegoś takiego xd

Najnowsze wpisy

Wpis paalussia

 

Pauli.

 

Wpis paalussia

 

Yoł Pisze Odludek < 3

 

Wpis paalussia

 

Wpis paalussia

 

Wpis paalussia

 

Wpis paalussia

 

Wszystkie wpisy