Photoblog.pl

Załóż konto

Work Hard? Have Fun, No Drama! 

2014/03/17   

 

« następne   poprzednie »

Natalia Gacka
Mistrzyni Świata Fitness Sylwetkowego, Trener Osobisty, Dietetyk Fotomodelka

znacie? lubicie? Ja ją podziwiam, chociaz jak bym nie chciała takich nóg, moze na tym zdjeciu wygladaja ok, ale ogolnie w moją estetykę się nie wpisują takie umięsnione :)

Jednak ćwiczenia z nią na yt są ŚWIETNE, polecam :) brzuch dla zaawansowanych daje w kosc, polecam też 20 min na uda :)

KLIK

KLIK

 

 

marcowe treningi:

 

  1.   1.03.14r.:  sobota: 20 min pośladki i uda + 10 min Mel B brzuch + rozciąganie
  2.  3.03.14r: poniedziałek: 20 min pośladki i uda + 10 min Mel B brzuch + rozciąganie
  3.  4.03.14r. wtorek: siłownia godzine maszyny+bieżnia + godzinne zajęcia z ATB
  4.  7.03.14r. czwartek: 10 min brzuch Mel B
  5.  9.03.14r. niedziela: bieganie interwały , 37 min, 4,5 km
  6. 10.03.14r: 20 min pośladki i uda+ 10 min Mel B brzuch + rozciąganie
  7. 11.01.14r. rozgrzewka+25 min nogi + mel b abs 1o min.
  8.  12.03.14r: 10 min brzuch
  9. 14.03.14r. Skalpel wyzwanie
  10. 15.03.14r.: rozgrzewka+ 20 min seksowne uda i pośladki + 10 min brzuch Mel B
  11.  17.03.14r: rozgrzewka 5min+23 min uda i pośladki+10 min brzuch+ 10min stretching
  12. 18.03.14r.; bieganie interwały 37 min, 1min sprint/2min trucht razy 6, reszta zwykły bieg
  13. 19.03.14r. 14 min brzuch natalia gacka
  14. 21.03.14r.: 10 min brzuszki + 6km pobiegane interwały :)

 

 

a na wadze istna masakra 59.... jak sie moglam tak zapuscic?

8 komentarzy
bearon - 17/03/2014 21:12:33
ćwiczyłam pare razy, lubie do niej wracac :)
neeverback - 21/03/2014 22:27:03
jest super, ostatnio też czytałam wpis na blogu sweatpenas czy jakoś tak ;) która jest instrukrorką, że jest też ona dobra technicznie , a niektórym Panią z filmików można to zarzucić, że różnie to bywa tam...

pleaseneverforgetme  - 17/03/2014 20:52:34
Nie przesadzaj z zapuszczaniem się bo patrząc na Twoje zdjęcia wyglądasz bardzo dobrze.
neeverback - 20/03/2014 17:25:58
dzięki ;) ale na tych fotach właśnie ważyłam mniej to 2/3 kg :(
pleaseneverforgetme - 20/03/2014 22:56:10
jakby te 2-3kg robiły drastyczną różnicę ;)
neeverback - 21/03/2014 22:26:01
powiem Ci, że jednak to widać ;) nawet po spodniach

toweighless  - 17/03/2014 20:34:18
słyszałam, ale jeszcze nie obczajałam jej ćwiczeń ;d
ładna babka. biceps ; o . jak dla mnie trochę zbyt męski. xD
u Ciebie na wadze tyle, bo może to mięśnie? dużo ćwiczysz <3
neeverback - 17/03/2014 20:45:58
poćwicz sobie z nią bardzo fajnie ;) ale ona nie z ćwiczen ma takie mięśnie tylko oglądam filmiki ostro pakuje na siłce plus na pewno ostra suplementacja lub chociaz clean diet ;) wiesz co chyba nie miesnie, folguje ostatnio na potęge... słodycze, czipsy i lody smieciostwo na maksa, mam za swoje.... :(

Najnowsze wpisy

Wpis neeverback

07/01/2018 12:44:47

Wpis neeverback

15/11/2015 12:09:52

Wpis neeverback

13/02/2015 18:21:43

Wpis neeverback

03/07/2014 23:11:13

Wpis neeverback

31/03/2014 12:20:17

Wpis neeverback

24/03/2014 14:09:53

Wpis neeverback

21/03/2014 22:22:32

Wpis neeverback

17/03/2014 20:23:31

Wszystkie wpisy