Photoblog.pl

Załóż konto

57/171 

2013/04/04   

 

« następne   poprzednie »

Hej kochane :) wracam do Was po długiej przerwie. Ciężki okres przede mna, matura! Co do odchudzania, przez ten czas co mnie nie bylo, bywało różnie. Najgorsze jest to, ze zauważyłam w swoim zachowaniu oznaki bulimi. Jest mi z tym ciężko, musze zmagac sie z codziennymi myslami, oby sie tylko powstrzymac. Od lutego chodze na silownie, chodzilam 3 razy w tyg, teraz od kwietnia wykupilam karnet na 2 razy w tyg, poniewaz mam zamair sie przygotowywac do matury. Cwicze w domu- przysiady brzuchy. Widze efekty, moze waga nie schudla, ale jestem uboga w kilka centymetrow, tak mi sie wydaje :) Diete? Raczej nie, odzywiam sie po prostu zdrowo. Boje sie tylko tych napadow obzarstwa i wymiotow. Boje sie pozniejszej reakcji mojego ogranizmu na te dzialanie. Boje sie tez, ze z mojej twarzy zrobi sie wielki pulpet, mimo ze juz widze skutki wymiotow na twarzy. Nie mam sie do kogo zwrocic z tym problemem, nie stac mnie na wizyte u psychologa, licze na Was. Udaje sie Wam podbudowywac inne dziewczyny, pomóżcie i mi. Nie pisze tego bez emocji, siedzi we mnie multum uczuc, sprzecznych uczuc. Boje sie swoje przyszlosci i boje sie ze zaprzepaszcze swoje marzenia o zgrabnej sylwetce. Prosze o jakies rady.

 

bilans:

ś. Bulka grahamka z serkiem wiejskim i 25 g dzemu

II ś. Jablko

o. 6 wafli ryzowych z maslem+ 2 z dzemem, 70 g pestek dyni i jogurt naturalny z 2 lyzkami dzemu

p. -

k. wiejski+ jajko+ szpinak i warzywa.

pozniej jablko.

 

ps. wiem ze dzisiaj obiad niewlaściwy, ale nie mialam co zjesc. Ale powiem, ze rzadko mi sie to zdarza. Przewaznie jem ryz, rybe lub kurczaka, warzywa- surówki. Lub jakis makaron lub ziemniaki.

 

ćwiczenia:

z 250 polbrzuszkow i skosów

z 150 przysiadow

 mel b posladki.

nozycze, rozciaganie nog.

 

Mam do Was pytanie. Jakie cwiczenia moge robic w domu, biorac pod uwage moje ograczenia czasowe w zwiazku z matura? Chce schudnac i wyrobic nogi. Brzuch mi sie wyrabia po tych brzyszkach, wiec z tym nie ma problemu. Ale na nogi i posladki macie cos sprawdzonego? Z góry dziękuje za pomoc. Postaram sie byc z wami na bieżąco!

2 komentarze
Zarejestruj się teraz, aby skomentować wpis użytkownika motywacjachudzielca.
xthecure  - 11/05/2013 0:08:51
i tak dobry bilans ;) pomimo obiadku
sanma  - 27/04/2013 14:34:43
Jak nogi to polecam Tiffany Rothe - ma ćw na nogi, pupę, talię - na wszystko :D i fajne 10minutowe cardio. Jej ćw na nogi i pupę faktycznie bolą więc myślę, że działają :) A sama Tiff jest mega pozytywna i motywuje

Najnowsze wpisy

Wpis motywacjachudzielca

04/04/2013 15:49:13

Wpis motywacjachudzielca

28/11/2012 21:41:21

Wpis motywacjachudzielca

27/11/2012 23:35:01

Wpis motywacjachudzielca

27/11/2012 13:25:13

Wpis motywacjachudzielca

26/11/2012 21:18:25

Wpis motywacjachudzielca

26/11/2012 17:02:09

Wpis motywacjachudzielca

25/11/2012 23:32:49

Wpis motywacjachudzielca

25/11/2012 20:06:09

Wszystkie wpisy