photoblog.pl
Załóż konto
Dodano: 14 SIERPNIA 2018

Prawdziwą miarą osoby jest to jak traktuje tych,

którzy nie mogą wyświadczyć jej żadnej przysługi.

 

 

to byly cieeezkie 2 tygodnie...nie powiem;d bycie panią 2 domów, praca i upaly to nie dla mnie jednak;d lekkie treningi w domu, a w weekend nadrobilam na silce , ale za to bylismy w spa...tak mi sie nie chcialo tam jechac, a chyba nigdy nie czulam sie tak zrelaksowana...jakby ktos mi zabral z plecow sztange, nawet nie wiedzialam, ze bylam tak pospinana, mimo ze od jakiegos czasu sie rozciagam i cwicze joge! polecam kazdemu!

 

troche sie nie ciesze, ze czas tak leci i juz mamy polowe sierpnia, mimo ze we wrzesniu wakacje, to od pazdziernika zacznie sie latanie z pracy do szkoly...ale moze nie bedzie tak strasznie, czeka mnie znowu cos nowego, fajnie wspominam te 3.5 roku studiow, [chociaz co sie nawkurzalismy, to nasze], mialismy zgrana grupe, nasmialismy sie...te lata studiow, gdzie moglam sobie pozwolic na kilka dni szkoly, kilka pracy byly najlepsze -cos sie dzialo i nie bylam 'uwiazana' do jednego miejsca...chociaz wiadomo, zawsze sa jakies zobowiazania...ale to bylo bardziej na luzie, bez spinania sie:) magisterka to juz moze nie ta bajka, kazdy ma juz swoje zycie, prace, dzieci, ale mam nadzieje, ze trafie na jakis fajnych ludzi :)

 

dzisiaj oczywiscie caly dzien w biegu, w pracy kupa roboty, po pracy szybko zakupy, tlumy i kolejki, sprzatanie i dopiero usiadlam...czas na joge i nic nie robienie <3 jutro taka niespodzianka w srodku tygodnia wolneee haha i beda rowery i lezenie nad jeziorkiem i ladna pogoda -to co lubie najbardziej

 

we wrzesniu czeka mnie zmiana tabletek, mam nadzieje, ze nie zaczne znowu szalec...

ale 3 tygodnie do wakacji...<3

 

Komentarze

atlam Leicht bekleidet auf der Brücke :D
14/08/2018 20:15:29
majlsmajl Ungefahr 30 grad!
15/08/2018 7:56:09
atlam aber gleich nur in der Unterhose!?
15/08/2018 10:05:03
majlsmajl Ja, ich gehe nackt und ich mag das haha
16/08/2018 20:49:35
majlsmajl Und das sind hose!
16/08/2018 20:50:09
atlam ich weiß, du bisst ein Unschuldslamm. CZYSTA niewinność!
18/08/2018 18:16:06

Photoblog.PRO padholder w o w
15/08/2018 0:08:25
maciejlyczak16 Jak ślicznie:):)
14/08/2018 20:56:38