photoblog.pl
Załóż konto
Dodano: 7 LIPCA 2018

"Niczego nie wolno odkładać na potem.

Nigdy nie wiadomo, czy jakieś potem jest nam przeznaczone."

 

 

no dobra jestem ;) haha

 

kurde po takim czasie to jak z dawnymi znajomymi, nie wiadomo o czym z nimi gadac hahah

 

dzisiaj mam wolny dzien, Pawel na kawalerskim, a ja z rana silka, pozniej poszlismy przez przypadek do biura podrozy i mamy 2 tak fajne oferty, ze nie wiemy na co sie zdecydowac....haha majorka pieeekna jeszcze by sie tam pojechalo, tym bardziej na polnoc, gdzie nie zdazylismy dotrzec, ale znowu wyspy kanaryjskie kusza bardziej...moze przezyje te 5 godzin lotu?

z Monika bylam w kinie, jestem taka piekna -super komedia, polecam;d

przynajmniej mam czas dzisiaj, zeby sie doprowadzic do porzadku haha

 

 

Komentarze

~matt Milo Cię znów widzieć :) wciąż tak samo piękną :)
08/07/2018 17:07:55
Photoblog.PRO padholder n i c e : )
07/07/2018 22:59:28
atlam Und welche der Kanairschen Inseln? Ich empfehle Teneriffa :)
07/07/2018 19:13:49
majlsmajl Warst du? Lanzarote
07/07/2018 22:10:11
atlam Ja. Lanzarote ist auch toll, Vulkangestein ... Teneriffa ist vielflältiger, dort gibt es auch Lorbeerwald, Schluchten und mehr Sandstrände. Ich war auch auf Gran Canaria und Fuerteventura.
07/07/2018 22:13:31

maro Prawdziwa Piękność!
07/07/2018 22:01:50