Photoblog.pl

Załóż konto

Rozbita między świtami, bezsensu 

2009/05/24   

 

« następne   poprzednie »

Hemingwey

 

ŻEGNAM(y)

parę słów wyjaśnień?

znudziło mi sie komercyjne, fotoblogowe życie, za chwilę opadnę na sam dół w liście Waszych znajomych

miałam w planach przeniesienie całego bałaganu i usunięcie wszystkiego, nie no, wybaczcie, pozostawienie pożegnania ;)

"Fbl" zdobył pozycję u nieletnich a'la epuls czy inna gówna

ja w tym nie chcę uczestniczyc

 

nie przenoszę go do końca, bo to masa roboty jest, a ja, jak to ja, zbyt leniwa jestem, chyba, że odkryję jakiś magiczny sposób na wyeksportowanie wszystkiego z kosmos. może fbl ten pozostanie... ale będzie już opowiadał o życiu szczurów i koni

 

ale gratis nie znika z sieci, gratis zbiera manaty i idze do samotni, to godny - po poproszeniu adres dostanie, kto nie godny... sorry, adres owy dla wszystkich nie będzie dostępny, nie chcę tam trollingu, mogą występowac mało cenzuralne zdjecia i inne, typowo gratisowe wybryki. Nie potrzebuję przecieku za przewodnictwem kabli, a wiem, że kable "gratisiaka" znają.

 

jestem kłótliwa do tego i trollem pozostanę, przy tym czasem zmieniam image,

ciężko jest spakowac 2 lata w jeden dzień

co mogę o sobie powiedziec - że przez te 2 lata się nie zmieniłam, jedynie troszkę... ukształtowałam :]

jestem z siebie dumna, tak, tak, może czasem przeginałam...

dalej widmo swojej śmierci widzę tak samo jak w 2007

dalej lubię pokaźne sznity

glany, kostki, madafucka fioletowe kfiotki też

i co mi zrobicie?

 

seee you

10 komentarzy
gosc - 09/10/2013 10:59:53 z telefonu komórkowego
Siemanko gratisiak, fajne fotki :) BTW. Powinno Ci się spodobać: http://tinyurl.com/zdjecia-fbl
fotografiaspodkopyt  - 30/05/2010 11:46:41
nooooooooo!
fotografiaspodkopyt  - 14/03/2010 12:15:57
;)))

nie znikaj!
trzymam za słowo
amoremakarone  - 26/07/2009 22:03:58
hahah serio ;d ja tez z tego potem targalam bardzo xd
pressure94  - 05/07/2009 14:06:04
ok wymiziam ją od Ciebie :D :P
amoremakarone  - 02/07/2009 9:23:12
nie nie my nie :)
to z moja nowa licealna klasa :)
ale wlasnie chcialam cos takiego zrobic chociazby ostra to widac jakos nikt nie pala do tego optymizmem. czyli jest tak samo jak z milionami innych klas. konczy sie szkola konczy sie gimnazjum kazdy z klasy sie rozchodzi i ma to w dupie czy jeszcze kiedykolwiek sie spotkamy ;s
lunacyfringe  - 28/06/2009 15:25:41
No i słusznie.
trzeba mieć wyjebane na roznych dziwnych osobnikow .
notyourvision  - 25/05/2009 11:25:06
gdzie uciekasz?
liberte  - 24/05/2009 22:21:11
A szkoda szkoda
Wylinek, rozumowanie Twe w pełni poprawne
oblok  - 24/05/2009 17:04:16
a ja dostane?

Najnowsze wpisy

Wpis gratisiak

24/05/2009 13:15:10

Wpis gratisiak

07/05/2009 19:11:33

Wpis gratisiak

23/04/2009 18:34:53

Wpis gratisiak

21/04/2009 16:36:09

Wpis gratisiak

24/02/2009 21:57:08

Wpis gratisiak

23/02/2009 20:42:17

Wpis gratisiak

16/02/2009 20:20:00

Wpis gratisiak

11/02/2009 5:32:08

Wszystkie wpisy