Photoblog.pl

Załóż konto

Z a p r a s z a m . 

2013/01/24   

 

« następne   poprzednie »

udowodnij, że Ci zależy. poniż się. przyznaj przed kolegami, że mnie kochasz.


Bo w życiu każdego z nas pojawia się taki człowiek, którego serce pragnie się bardziej od powietrza.


- pączki. sernik. kurwa, gdzie jest ten jebany przepis na miłość ?!


Już wiemy, różnimy sie tak drastycznie, że misją wręcz, niemożliwą jest znaleźć coś łączącego nas, oczywiście poza grubymi więzami skomplikowanych uczuć.


Każda kobieta wszystko idealizuje, przymykamy oczy, wybaczamy, miłosierne samarytanki kurwa.


Lubię takie dni, kiedy jedynym kłopotem jest wstanie z łózka po to, by zaparzyć kolejną herbatę.


ta słodka naiwnośc kiedy myślisz, że ktos cię potrzebuje


Więc jeśli masz uczucia, to przestań je kryć.


Codziennie popełniamy ten sam błąd oddając skrawek wnętrza ludziom, którzy w zupełności na to nie zasługują.


Wszyscy pytali ją dlaczego od kilku dni chodzi smutna, a przecież wystarczyło spojrzeć w jej duże, niebieskie oczy. Kryła się w nich cała tęsknota za mężczyzną, którego kocha nad życie&


-Jak możesz nadal wierzyć w miłość? Przecież chłopak cię zostawił..

- Właśnie, chłopak, a nie miłość.

 


Do twarzy mi z Tobą


-Nad czym tak się zastanawiasz?

-Nad tym jaka głupia byłam, że zakochałam się w Tobie i wierzyłam w każde słowa.


Trwałam przy Tobie tak cholernie długo, brałam gorsze, dawałam lepsze, chciałam dla Ciebie jak najlepiej


moja przeszłość? jest rozdziałem zamkniętym. każdy dzień jest dla mnie nowym. to, co było minutę temu jest już historią. nie jest już ważne.liczy się teraźniejszość.


Najgorsze są domysły. Bo domyślam się że wcale nie tęsknisz.


Przyjaźń to coś wielkiego, jeśli jest prawdziwa przetrwa wszystko, wszystko wybaczy, jak trzeba weźmie za twarz i powie "kurwa ogarnij się w końcu". Nie boi się powiedzieć prawdy, choćby była najbardziej bolesna. Częściej może się zdarzyć, że to miłość, ta druga najbliższa osoba zawiedzie, a przyjaciel nie. Dobrze mieć takich ludzi obok. To prawdziwy skarb. To właśnie on zna wszystkie Twoje sekrety, które tak bardzo starasz się ukryć przed całym światem. To z nim popełnisz największe głupstwa i przypały, bo wiesz, że Cie nie zostawi w razie potrzeby i cokolwiek by się nie wydarzyło zostanie to między wami, zawsze za Tobą stanie mimo konsekwencji. Z nim odkryjesz nieznane, za nim pójdziesz nawet na koniec świata...


Jedyne co pozostaje, to po prostu Twoje zdjęcie


Czekam na ten dzień kiedy przyjedziesz..Przytulisz sie mocno do mnie... I powiesz ze tęskniłes.

Brak komentarzy

Najnowsze wpisy

Wpis cyytaty2

15/03/2013 20:21:07

Wpis cyytaty2

30/01/2013 16:51:40

Wpis cyytaty2

28/01/2013 21:00:55

Wpis cyytaty2

27/01/2013 10:33:28

Wpis cyytaty2

26/01/2013 21:50:13

TRZY METRY NAD NIEBEM !

26/01/2013 2:27:44

Wpis cyytaty2

24/01/2013 16:22:58

Wpis cyytaty2

19/01/2013 12:53:15

Wszystkie wpisy