Photoblog.pl

Załóż konto

ODCHUDZAMY SIĘ RAZEM : ) 

2012/08/01   

SERENA

« następne   poprzednie »
SERENA

Hej, tu Serena. ;) Dzisiaj poszło gorzej, ale nie tak najgorzej. ;) nie mam weny do notki. ;/ bilans dzisiaj to ok. 1500 kcal.. ale nie martwie sie bo to same zdrowe rzeczy. : )

 

 

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31

 

zielone - zaliczone

czerwone - niezaliczone

6 komentarzy
kinga - 02/08/2012 9:07:54
po ile wy macie lat, nie dosc, ze nadalyscie sobie durne imiona z jakichs seriali, to jeszcze takie glupoty wypisujecie, wezcie sie za nauke, cwiczcie i ruszajcie sie na swierzym powietrzu a nie katujcie 800 kcal dziennie.
blairxserena - 02/08/2012 12:28:42
dla Twojej wiadomości mamy wystraczająco lat :) a co Ty myślisz, że jak będziesz wpi*dalać pół tony czekolady i wyjdziesz i pobiegasz to schudniesz? ćwiczymy i się ruszamy, ale diete bd prowadzić, bo zależy nam na schudnięciu, wiec wiemy co robimy. Możemy jebnac se błoto na ryj i nic nam nie zrobisz, bo kraj wolny, prawda?
Ah, i uczymy się znakomiecie, na tyle dobrze, że wiemy, ze NIE PISZE SIĘ 'świeRZym' tylko 'świeŻym'
biczplz - 02/08/2012 20:35:18
haha pojechałyście :D

xmojcelx  - 02/08/2012 9:26:46
jak zdrowe rzeczy to dobrze. :D
beautyforlife  - 01/08/2012 22:20:32
super , powodzenia <3
blairxserena - 01/08/2012 23:05:52
dzięki. : ) : *

Najnowsze wpisy

SERENA

 

SERENA

 

Wpis blairxserena

 

SERENA

 

SERENA

 

SERENA

 

SERENA

 

BLAIR

 

Wszystkie wpisy