photoblog.pl
Załóż konto
Ważne!

Zdjęcie widoczne dla użytkowników posiadających konto PRO

Kup konto PRO
nasz dom
Dodane 10 SIERPNIA 2010 , exif
564
Dodano: 10 SIERPNIA 2010

nasz dom

Jak widac, robilismy sobie zdjecie w domy, salon dokladnie.

Dziewczynka po srodku to Sara, nasza corka z homoseksualnego zwiazku mojego i t2wojtasa, a chlopczyk obok to wujek, tez homo. Ludzie we wsi mowia ze jak chopy wygladaja ciekawie i z polotem, do tego ich styl ubierania odbiega od ogolnie przyjetej normy tzn, gumaki, jeansy i sweter w szlaczki to cos musi byc z nimi nie tak.

 

Dosc zartow, teraz troche na powaznie.

Na poczatku zaznaczam nie chodzi mi o uogolnianie, zdaje sobie sprawe ze nie kazdy katolik jest tlukiem, w tym momencie mowie tylko o tych co nie maja pojecia o tym ze sa tez inni ludzie, ktorzy nie wierza w Boga w ogole, lub wierza w innego, albo maja tez inne pogloady na swiat. O ile nikt nikogo nie krzywdzi jest to dobre. Co mnie urzeka w religiach to to ze ich glowne zasady opieraja sie na hmmm "dobrze" ? i tak po czasie wychodzi na to ze dana religia musi byc jedyna sluszna, a reszta to smiecie. W naszym kraju wiadomo katolicyzm. Do pewnego momentu mowilem, ok szanuje, sam jestem ateista, jakos nie atakowalem tej religii, co mnie spotykalo to ataki ze strony samych zainteresowanych. Jak sie okazuje, o czym kazdy zdaje sobie sprawe Katolicy, sa bardzo zaklamani i agresywnim, pelnie nienawisci. Chodzicice do kosciola skad powinniscie wychodzic z usmiechem, przynajmniej wiedziec jak sie zachowywac w stosunku do innych ludzi, a tu co ?? Pare razy mi osobiscie zdarzylo sie cos takiego. Przechodze sobie kolo kosciola z ktorego wychodza ludzie, i slysze jakies glupie teksty skierowane w moja strone... zaraz po wyjsciu z kosciola! Dodam ze nie tylko mnie to spotyka, praktycznie kazda z osob, ktore znam i sie w jakis sposob wyroznia, czy nalezy do jakiejkolwiek mniejszosci miala nie mile sytuacje z katolikami, dlatego ze maja takie przyzwolenie, ze to normalne, nasmiewac sie z innych, albo utrudniac im zycie. Dlaczego kraje katolickie- pomijam inne religie skupiam sie teraz na tu i teraz, nie sa najlepszym miejsce na ziemi dla ludzi, ktorzy chca byc soba? ta religia zabija otwartosc i pozytywne nastawienie do ludzi.

Jestes gejem, zydem, ateista, murzynem, masz tatuaze, jestes w jakikolwiek sposob nietypowy w tym kraju, to jestes gorszy bo nie jestes taki jak my, zaklamany, slepo wierzacy w cos czego do konca nie znasz. Pytalem wielokrotnie roznych wierzacych czy czytali biblie, okazuje sie ze spora mniejszosc to zrobila... i to zaslanianie sie ze nie mozna interpretowac jej doslownie, wychodzi na to ze kazdy robi to na swoj sposob, pomijam ze czasem zupelnie odwrotnie ale to jest ok bo "nie mozna jej odbierac doslownie" ... 

Sam jako straight edge mam problem, bo widze jak ruch sXe sie zdegenerowal, sam nie wiem czy dalej okreslac sie mianem "iksa" poniewaz jak patrze na to co sie stalo z ta ideologia na przestrzeni lat, zaczyna mnie od niej odrzucac. Jestem na etapie zastanawiania sie czy nie zmienic naglowka bloga, bo hmmm w stanach chociazby straight edge, potrafia zabic za to ze ktos pali papierosa, albo pije piwo na ulicy. Zdaje sobie sprawe ze to rzutuje na cala scene, w polsce wg sporej ilosci edzow, nie moze byc innej orientacji niz ta wlasciwa bo nie dopuszczjaa mysli ze mozesz sie nie ruchac na prawo i lewo, wg nich jezeli jestes bi/gejem/trans to MUSISZ sie ruchac z kazdym i wszedzie... Dlaczego pisze o ruchu straight edge nagle, poniewaz jak pisalem wczesniej nie chce generalizowac bo sa i tacy ludzi, ktorzy szczerze sa i trwaja w tym. Problem jest taki ze przez motloch sa spychane na margines. Podobnie jest z katolicyzmem. Osobiscie znam osoby, ktore sa religijne i sa wspaniale, ale niestety to jest dramatyczna mniejszosc... Wikszosc z nich to albo cofa spoleczentwo, sprawia ze jest bardziej konserwatywne, albo przez swoj stosunek do ludzi i otoczenia odrzuca. Pomijam tych od "Bog, Honor, Ojczyzna" smiech na sali.... Bog, ktorzy kaze Ci agresywnie walczyc o swoje poglady, ktore hmmm sa jak kaprys dziecka, bez sensu i nierozwazne. Honor, pobicie nastoleniej pankowy, albo idacego sobie samego chlopca za naszywke, jest takie honorowe mmmmmm. Ojczyzna, bo przeciez to ze ludzie beda kolorowsi, usmiechnieci to ja zniszczy!!!! lajt paler w glowie i do przody. Bo przeciez Bog uczy was nienawisci rasowej itd.

Pogubiliscie sie w tym, wszedzie widzicie obraze religijna, mimo iz ktos nie mial tego na mysli. Nawet po wyjasnieniach wy rzadacie przeprosin.

Przypominam moja prace pt "Adolf Chrystus" mala czesc z Was zastanowila sie co to mialo znaczyc. Do tego wszechobecna cenzura zdjela ja z bloga, co bylo slabe. 

Dochodzac do konca mojej notki, podkreslam, nie chodzi mi o negowanie waszej religii, szanuje o ile jestescie rozwazni i szanujecie innych. Dlatego podalem bliski mi podobny problem ze straight edge.

Wiekszosc katolikow, na tyle zdegenerowala wasza religie ze to przestalo byc cos pozytywnego, zamiast skupiac sie ludziac z zewnatrz, narzucac im swoje wartosci, skupcie sie na oczyszczeniu wlasnej grupy, bo to zaczyna byc meczace, a raczej jest juz od wielu lat. 

Jakby nie patrzec, latwiej jest negowac i skupiac sie na innych, niz dbac o rozwoj intelektualny czy duchowy siebie samego.

 

no to tyle, mam nadzieje ze nikt nie odbierze tego jako atak, a raczej zastanowi sie sam ilu zna katolikow, ktorzy poprzez chec narzucenia swojej wiary, swoich pogladow, jako jedynych slusznych nie byli zbyt mili.

 

Religia powinna budowac, sprawiac ze ludzie zyja wg okreslonych praw, ktore nie polegaja na krzywdzeniu innych, a w praktyce tylko nieliczni zdaja sobie z tego sprawe.

Nie wypowiadam sie o religiach, ktore z zalozenia atakuje inne.

 

 

 

 

 

Komentarze

~uwielbiamcie tak ja sie z tb w zupelnosci zgadzam! to ze polacy to w wiekszosci katolicy ktorzy tak sie z tym odnosza i sa takimi dobrymi ludzm ito dlaczeo kur nie stosuja w tg w praktyce! no wlasnie bo sa zaklamani!! i poj !nie moyzna od tak narzucac komus swojej religi bo sie sadzi ze ona jest lepsza! ludzie oarnijcie sie! a co do tw osoby jestes zajebisc< 3ie pozytywnie pokrecion
20/08/2010 12:04:15
~chcebycplejbojem koles, pie*dolnij sie porządnie w łeb
19/08/2010 19:52:12
areikasama Ten kapelutek mnie rozbraja. xD
19/08/2010 1:10:14
~sylwusiaxx w większosci masz rację...ale nie powinieneś pisać co sądzisz o katolikach mogłes sobie to zostawić dla siebie albo możesz sobie pogadać na ten temat z przyjacółmi.... nie zrozum mnie żle ;)
18/08/2010 12:10:37
zgnilychlopiec30 Ja bym i tutaj dodał też o tym narzucaniu na siłę religi poprzez chzrest niemowląt, religię od małego smroda w przedszkolu i takie pranie mózgu... moja siostra ma 5 lat ksiądz w przedszkolu już robi jej pranie mózgu... kolejne pranie mózgu w wieku tam 8 lat jak dziecko idzie do komunii... wykuwanie wszystkich modlitw przykazań i innych, informacji od powstania "Boskiego Świata" po śmierć "Zbawiciela"... co takie dziecko może zrozumieć? nic! korzystają z tego, że takie dziecko ma mózg jak gąbkę i chłonie wszystko... bierzmowanie - tutaj akurat dla mnie bliski temat. Pokazanie swej wiary poprzez papierki... poprzez zbieranie podpisów, iż było się na danej mszy... u spowiedzi co miesiąc... Katolicyzm jest... nie nie wróć... może nie katolicyzm ale Kościół jest chory! robi pranie mózgu już od kołyski...


Do reszty Twojej notki się zgodzę :D
17/08/2010 16:40:17
~happiness @cocossimo w takim razie życzę ci wytrwałości do tej wyczekiwanej osiemnastki :) nie wiem, ile ci jeszcze zostało, ale mam nadzieję, że wytrzymasz :D i właściwie, to czytając tutaj to wszystko, to zgadzam się z tobą całkowicie, ale pod jednym względem nie, ale pewnie wiesz o co chodzi, zresztą, każdy ma swoje poglądy i szanuję te, które ty masz
16/08/2010 13:15:42
nadziejawkulkach Musze przyznać, że notka pierwsza klasa.
I również przyznaję, że ludzie którzy chodzą do kościoła w większości właśnie tak się zachowują. Zawsze mnie to dziwiło, bo uważałam, że taki ktoś kto nazywa się katolikiem nie powinien tak się zachowywać.
Ja jestem osoba wierzącą, ale nie neguję innych osób dlatego co robią, w co wierzą czy jak wyglądają. Podziwiam oryginalność i odwagę.
16/08/2010 9:47:38
cocossimo o nas;).
15/08/2010 23:28:56
cocossimo @pawel - jesteś strasznie zabawny... Zapoznałam się z pojęciem "sekta" i nadal uważam, że kościół katolicki można tak nazwać. Zarzucisz mi brak oczytania?
Od kiedy homoseksualizm jest chorobą i sprzeczny z naturą? Albo DO KIEDY był za takowy uważany? ATP już dawno wykreśliło homoseksualizm z listy DSM. Tak więc pudło.

Przytaczam najważniejsze przykazanie: Będziesz miłował bliźniego swego jak siebie samego. No i właśnie po waszych komentarzach widać, jak bardzo jesteście religijni: "pedal pederasta gej parszywy", "wezsie za siebie...czlowieku? chyba nie", "jestes oblesny zadna cie nie chciala", "moge cie wyruchac" itp. Wyruchać? Co to za słowo do cholery?!

Nie uważam, że jestem nieomylna, proszę o nakierowanie mnie na właściwy trop w razie jakiejś pomyłki. I sorka za takie rozpisanie, ale śledzę tego bloga, czytam komentarze i czasem nie mogę uwierzyć, że to piszą ludzie, bo zachowania niektóre są aż nieludzkie.

Pozdrawiam Cię, Ronald
15/08/2010 23:28:44
cocossimo @salandra - wydaje mi się, że nielogiczność Biblii wynika z jej bogatej metaforyczności, swoistej "obrazowości". No, i nie można jej traktować dosłownie. Poza tym powstawała przez 2 tys. lat. Raczej nie jest dobrym narzędziem do "nawracania". Sama lubię sobie czasem poczytać.
Fajnie, że trafiasz na osoby otwarte. Osobiście spotykam się raczej z niechęcią.

@eslulu, dosssia15 - a może jakieś argumenty na poparcie swoich wypowiedzi?

@hmhgjk - w lumpach można znaleźć prawdziwe perełki. Poza tym jaki jest sens wydawać mnóstwo kasy na odzież?

@katolik - masz rację. Tak naprawdę każda religia ma dobre założenia teoretyczne. Gorzej z praktyką wśród ludu.
15/08/2010 22:47:59
cocossimo @maaa - co to znaczy "prawdziwy katolik"? Wybacz, ale taki osobisty podział jest dość niestosowny, podobnie jak podział na katolików, "katolików", katoli, katolików niepraktykujących itp. Albo się jest, albo się nie jest, proste. A ludzie dorabiają do tego jakieś dziwne ideologie...

@happiness - apostazja to ze względów osobistych/rodzinnych, nad którymi nie chcę się rozwodzić. Muszę czekać do osiemnastki pff. I, jakby co, nie chciałam nikogo urazić swoimi komentarzami.

@magda - BRAWO! Brawo po stokroć! Wreszcie ktoś ze zdrowym podejściem:).

@eatpoetry - owszem, jego sumienie, ale od księdza (jako osoby przyjmującej święcenia i jako przewodnika duchowego) wymagamy trochę więcej. Dlatego afery seksualne z księżmi w rolach głównych są takie głośne.
Tak, śmierć zemstą nie jest, ale za to karą za zerwanie owocka z drzewka (tłumacząc z alegorii - za chęć poznania, sięgnięcia po wiedzę).
15/08/2010 22:14:16
cocossimo @sosi - wszystko jest subiektywne i każdy interpretuje religię jak mu się podoba, notka o katolicyzmie ogólnie sensu by za bardzo nie miała. Ja spotykam na swej drodze przedstawicieli różnych grup wyznaniowych i większość, podkreślam: WIĘKSZOŚĆ katolików miała zachowania, o których wspomina autor. Uważam więc, że niczego nie uogólnił.
Piszesz, że to nie wina religii. A czymże byłaby religia bez wyznawców, hę? To przecież ludzie kształtują wiarę, a nie odwrotnie.

@klaudiarymczak - to, że nie robi tego wprost (prozelityzm), wcale nie oznacza, że w ogóle. Są różne "półśrodki". Dobrym przykładem jest wspomniane przez Ciebie misjonarstwo. Podstawą takiej działalności jest szerzenie wiary chrześcijańskiej, a pomoc np. krajom trzeciego świata to sprawa drugorzędna.
15/08/2010 21:37:51
~buziaki sama prawda.. ;] ludźmi rządzi teraz ZUO chęć posiadania a nie rozwijania się.! :D
15/08/2010 18:54:43
~katolik moj drogi to kwestia interpretacji, katolicyzm ma dobre zalozenia a rasizm do nich nie nalezy, to ogl zacofanie kraju,60 lat zamkniecia i nagle otwarcie na wolnosci spowodowaly kontrast i0rozne starcia
14/08/2010 23:55:15
~ikikjiju hahahahaaha i pytam sie gdzie jest mój komentarz w którym napisałem ze ateisci są równiez ograniczeni i nie - tolerancyjni? skasowany! i to tylko świadczy o tym, ze napisałem prawdę a kogoś to zabolało, oj jednak niektórzy ateiści są ograniczeni bardziej niż ustawa przewiduje...
14/08/2010 17:30:24
~autor świetna notka:)
14/08/2010 2:18:58
acclaim hmm... albo nie ładują mi się komentarze przy tym zdjęciu albo nikt go nie skomentował ... dziwne że ludzie komentują każdą napisaną przez Ciebie bzdurę, a nie komentują tego co piszesz na poważnie.
Co do hipokryzji w w katolicyzmie masz trochę racji(o ile można nazwać takich ludzi katolikami) ale myślę, że to nie zależy od tego czy człowiek jest wierzący czy nie (wiara jest w obecnych czasach bardziej tradycją niż wyznawaniem "Boga") myślę że chodzi o wychowanie.
13/08/2010 19:51:10
~nikola zgadzam się z Tobą w 1OO % . ; ]
13/08/2010 15:00:37
~xxx oczywiscie szanuje inne religie i odmienne poglady ::)
13/08/2010 13:00:53
~kasienka Pawelku : Kurcze za przeproszeniem gdzie w Biblii było coś o kościele i papiezach no gdzie?!niech mnie ktoś oswieci! poza tym gdzie Ci Wasi następcy Chrystusa??no bo ksieży nie możemy nimi nazwać!przecież Chrystus pomagał biednym,leczył ludzi,miał jakas moc,a dzisiaj?dzisiaj dla księży liczy się tylko KASA i stado owieczek ( czyli tych którzy dają na tace i nie maja wlasnego zdania!!!!!!!!! )
13/08/2010 13:00:07
Zarejestruj się teraz, aby skomentować wpis użytkownika xronix.

Informacje o xronix


Inni zdjęcia: Ogrodowo :) halinam10.07.2025 evenstarSieweczka rzeczna slaw3001530 akcentovaMOJE NOWE BIŻU *tongue jewelry* xavekittyxPoczątki elmarSummer vullgarisdynia dorcia2700Wędrówka pustynna bluebird11idzie noc vela44