Po maturce. Hehehe.
Na ławkę dostajemy:
http://bi.gazeta.pl/im/3/7216/m7216183.pdf + http://www.cke.edu.pl/images/stories/Tablice/popr_tablice_mat.pdf
Czyli nie trzeba umieć nic, oprócz podstawowych działań matematycznych, bo to praca z podręcznikiem. ;d
Zadanie 1:
Znajomość pojęcia "większe od" oraz "mniejsze od" (podstawówka)
Zadanie 2:
Znajomość pojęcia procenta (podstawówka)
Zadanie 3:
Nic ;d
Zadanie 4:
Przeczytanie o potęgach, s. 2 (gimnazjum)
Zadanie 5:
Przeczytanie o logarytmach, s. 5 (gimnazjum)
Zadanie 6:
Znalezienie wzorów skróconego mnożenia, s. 3 (gimnazjum)
Zadanie 7:
O potęgach już przeczytaliśmy :)
Zadanie 8:
Znalezienie wzoru na wierzchołek paraboli, s. 4 (gimnazjum)
Zadanie 9:
Umiejętność podstawienia liczb pod niewiadome (podstawówka)
Znajomość pojęcia współrzędnych punktu (podstawówka)
Zadanie 10:
Umiejętność mnożenia na krzyż (podstawówka)
Zadanie 11:
Przeczytanie o funkcjach kwadratowych, str. 4 (gimnazjum)
Zadanie 12:
Przeczytanie o ciągach, s. 3 (gimnazjum)
Podstawienie liczby pod niewiadomą (podstawówka)
Zadanie 13:
O ciągach już przeczytaliśmy :)
Zadanie 14:
O ciągach już przeczytaliśmy :)
Zadanie 15:
Znalezienie twierdzenia Pitagorasa, s. 8 (podstawówka)
Przeczytanie o cosinusie, str. 13 (gimnazjum)
Dalej nie trzeba, mamy 30%, maturka zdana. ;d ;d ;d