Photoblog.pl

Załóż konto

Nową ścieżką :D 

2013/05/05   

jabłkowooo

« następne   poprzednie »
jabłkowooo
Powiększenie

Cześć Gołąbeczki :)

Tak jak mówiłam - kolejne przepisy! Tym razem na śniadanie

i na obiad - może kto jeszcze nie jadł ani jednego ani drugiego

to się skusi :D W każdym razie gorąco polecam. Dodaję i mykam.

Licencjat czeka, potem kościół, wizyta u cioci i znowu pewnie licencjat.

MAŁO CZASU NA WSZYSTKO! Yyyhh

 

Owsianka jabłkowo-cynamonowa z pistacjami

http://celebrate-your-morning.blogspot.com/2013/05/owsiankowe-full-wypas.html

Moc kolorów i smaków :D Wypasiona totalnie - wielka objętościowo i smaczna <3

Polecam każdemu, zwłaszcza, że robi się stosunkowo szybko i zawsze jest to

urozmaicenie do standardowej wersji owsianki :) PS. Nie obierajcie jabłka ze skórki,

no chyba że macie jakieś poobijane i ta skórka sama schodzi :P Ale warto jeść skórkę,

zawsze to powtarzam. I pamiętajcie o zdrowych tłuszczach - siemie lniane super tutaj

pasuje i smakowo i zdrowotnie :)

 

Zapiekanka warzywna z patelni

http://celebrate-your-morning.blogspot.com/2013/05/zapiekanka-warzywna-z-patelni.html

Choć nie same warzywka w niej są ;) Lubię oregano - dodaje super smaku i aromatu.

Dodałam też szyneczki i jajko by trochę białka było. I całość przeszła moje najśmielsze

oczekiwania :) W końcu jakiś treściwy obiad, mój organizm błagał o porcję warzyw

a one są takie drogie buuu :< Smacznego życzę, wypróbujcie koniecznie!

 

PS. Chciałabym polecić Wam fajne (wygodne) groszki lub płatki czekoladowe.

Moja Muti miała je w domu i sobie wykorzystałam troszkę. Mają fajny skład, jak

na tego typu dodatek do wypieków. Wygodne w użyciu, lekkie i malutkie - można

obsypać owsiankę bez większych wyrzutów sumienia :)

 

Wczoraj Killer - przetrwałam całego ;) Choć było trudniej niż ostatnio - chyba

przez niewyspanie. Ale za to jakoś szybciej xd Może przez to, że już

wiem - co, kiedy, jak. W każdym razie 2 serii nie lubie, za to 3 mi się

bardzo podoba - bo jestem leniuszkiem i wolę ćwiczyć na podłodze HAHA

 

A treningi na maj ustalone, choć chyba za dużo tego. No zobaczymy.

Pewnie będzie jak w kwietniu - plan zrealizowany z nadwyżką i to sporą xd

Ale to dobrze - wakacje coraz bliżej, mój brzusio coraz ładniejszy.

Tylko ramiona totalnie do poprawki więc nowe postanowienie - Tiff co rano,

ćwiczenie tricepsów :B uuhuhuhuuuuuu

 

Trzymcie kciuki!
Lecem, pędzem bo niezdążem nigdzie.

 

Moja przemiana

Mój blog z przepisami

Co ćwiczę i kiedy

 

PS. Zrobiłam... nutellę :D Taką w wersji light. Kurcze ale jaka dobra!

Przepis wkrótce!

12 komentarzy
Zarejestruj się teraz, aby skomentować wpis użytkownika sanma.
Junior zdrowekalorie93  - 06/05/2013 17:45:08
aaa no ale co mam apetyt.. przez te dwa dni.. masakra:D czas się ogarnąć :D
fitblog  - 05/05/2013 22:58:04
Czekam na przepis na nutellę <3
sanma - 06/05/2013 9:39:28
będzie dzisiaj :)
healthystrong  - 05/05/2013 11:03:36
szkoda że cukier na 2 miejscu :( a te warzywka.. z jajkiem jakoś mi się nie widzi :D
sanma - 05/05/2013 11:06:52
w większości czekolad tak jest :)
a czemu? Świetnie poprawia smak, tworzy taki właśnie zapiekankowy klimat :D Można zamiast jajka dodać odrobinę startego sera, ale ja wolę w wersji light haha ;)
healthystrong - 05/05/2013 11:16:36
prędzej ser :D hit z ryk jest małokaloryczny :3
sanma - 05/05/2013 18:15:01
co takiego? xd co to jest?
healthystrong - 05/05/2013 19:22:41
firma sera :D jest boski *-*
sanma - 05/05/2013 22:29:49
haha jaka śmieszna nazwa :D nie widziałam, czy można to dostać tylko w jakimś specjalistycznym sklepie? :P
Ja swego czasu w lidlu kupowałam ser Linessa - odtłuszczony na dodatek starty ładnie :D niestety nie zjadałam go w takich ilościach jak powinnam chyba bo psuł mi się w lodówce xd co poradzę - owsianki z serem przecież nie zjem XD
Junior zdrowekalorie93  - 05/05/2013 16:07:38
lepiej nie mówić -.- koszmar.
jasnokoscista  - 05/05/2013 10:49:53 z telefonu komórkowego
Czemu mama to "muti" jesli moge spytac
sanma - 05/05/2013 10:50:41
tak po prostu mówię na swoją mamę :) Może żeby ją wyróżnić spośród miliardów mam na świecie? :D haha nie wiem ;)

Najnowsze wpisy

Papatki

 

11
koniec.

 

nutellowo

 

8
jabłkowooo

 

8
marchewkowoooo

 

6
Jagodowoo

 

6
kiwi day

 

5
cytrynowo

 

Wszystkie wpisy