Photoblog.pl

Załóż konto

 

2013/12/17   

 

« następne   poprzednie »

no czesc ;d dawno mnie tu nie było, ale to z powodu wyjazdu i pracy za granicą...

nie miałam wgl czasu zeby wchodzic na fbl.. przepraszam ;p teraz jakoś postaram sie to nadrobic, obiecuje ;))

u mnie nic ciekaego.. praca praca.. i tak w kółko.. ostatnio troche chorowałam, ale juz wyszłam z tego ;p niedługo sylwester, a ja nie mam planów.. pewnie bede siedzieć w domu ;p

ale spoko.. sylwek przy polsacie i ruskim szampanie zawsze spoko. ;d chyba, że ktos z was mnie przygarnie? ;)) :P hahhahaha żeby mi sie nie nudziło.

ok misiaki. spadam dalej gadac z moja niunią, bo czeka na mnie :P :*

Brak komentarzy

Najnowsze wpisy

Wpis raansiaak

17/12/2013 1:22:09

Wpis raansiaak

22/06/2013 16:06:39

Wpis raansiaak

26/05/2013 1:31:26

Wpis raansiaak

27/02/2013 10:08:46

Wpis raansiaak

24/02/2013 12:33:01

Wpis raansiaak

10/02/2013 11:12:56

Wpis raansiaak

09/02/2013 15:30:37

Wpis raansiaak

08/02/2013 22:52:23

Wszystkie wpisy