Dziś kolej na wzorowy biznes plan :) Myślę, że założenie takiej firmy jest marzeniem każdego prawdziwego degustatora win :)
1. Charakterystyka przedsiębiorstwa
Przedmiotem działalności naszego przedsiębiorstwa jest produkcja i wprowadzenie na rynek nowej marki wina owocowego. Spółka powstała 21.09.2008 w Legnicy jako Spółka z.o.o. zgłoszona do Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy w Legnicy na mocy ustawy spisanej w formie aktu notarialnego przez wspólników zgodnie z przepisami Kodeksu Spółek Handlowych. Spółke reprezentuje oraz prowadzi jej sprawy trzyosobowy Zarząd, powołany Uchwałą Wspólników. Kapitał zakładowy spółki wynosi 900 000,00 PLN. Każdy ze wspólników posiada 10 udziałów z który każdy ma wartość 20 000,00 PLN
Nazwa i adres firmy:
Wytwórnia Win Owocowych "Poziomka" Sp. z.o.o.
ul. Zielona 17
59-220 Legnica
tel. 66 123 456 789
NIP: 648-121-51-82
KRS: 0000021886
Informacje o wspólnikach:
Komandos Poligonowy - Prezes Zarządu
Jan Napity - Główny Księgowy - Członek Zarządu
Zygmunt Zapruty - Dyrektor ds. Marketingu - Członek Zarządu
2. Lokalizacja
Lokal do produkcji mieszczący się przy ul. Zielonej 17 w Legnicy, został zakupiony od Samorządu lokalnego gminy Legnica. Podstawowe urządzenia do rozlewania i butelkowania napojów zostaną zakupione. Park maszynowy zostanie utworzonyw ciągu najbliższych trzech miesięcy. Istniejąca infrastruktura dróg jest korzystna i stwarza możliwości łatwego transportu samochodowego półproduktów, zapasów konsumpcyjnych oraz dystrybucji gotowych wyrobów.
3. Produkt
Produktem oferowanym przez nas będzie tanie wino owocowe. Nasz produkt będzie kierowany do najniższej klasy społecznej tzn. dla degustatorów z rodzin o średnim dochodzie ok. 200 zł na osobę. Wzrost bezrobocia i spadek zamożności społeczeństwa sprawi, że grono klientów, do których skierowany jest nasz produkt będzie się systematycznie powiększać. Zaletą naszego produktu jest stosunkowo wysoka jakość oferowanego przez nas wina oraz jego niska cena. Dzięki optymalnemu stosunkowi jakości do ceny nasz produkt będzie konkurencyjny wobec innych tego typów wyrobów, co pozwoli nam osiągnąć znaczny udział w rynku.
4. Misja
PRAGNIEMY W TAKI SPOSÓB ZASPOKAJAĆ POTRZEBY NASZYCH KLIENTÓW, ABY DBAĆ O ICH ZDROWIE I SATYSFAKCJĘ
Celem naszego przedsiębiorstwa jest uzyskanie wizerunku firmy jako producenta wysokiej jakości tanich win owocowych oraz wyrobienie u klienta pozytywnego obrazu naszej marki. Ważną intencją firmy jest wzrost wartości firmy oraz uzyskanie zwrotu inwestycji w przeciągu 2 lat.
Pragniemy również uzyskać pozycję lidera na rynki win owocowych na Dolnym Śląsku, co w dalszej perspektywie pozwoli nam na coroczne generowanie większych zysków. W celu obniżenia kosztów produkcji zaopatrywać się będziemy bezpośrednio u producentów.
5. Strategia Marketingowa
Wytwarzane przez nas towary będziemy dystrybować przez sieć współpracujących z nami hurtowni, a także poprzez odbiorców detalicznych, oferując im jednocześnie transport. W celu pozyskania odbiorców zatrudnimy przedstawicieli handlowych, a także będziemy przeprowadzać akcje promocyjne. Atrakcyjność naszego wyrou zwiększać będą również rozliczne gadżety dodawane przy zakupie.
6. Kosztorys
Butelki - 6 000,00 PLN
Maszyneria - jednorazowy wydatek 250 000,00 PLN
Opłata Personelu - 12 000,00 PLN
Koszt Surowców - 15 000,00 PLN
Koszt Transportu 5 000,00 PLN
Przewidywalny zysk 47 000, 00 PLN
_____________________________________
Nie do wiary jak cudnie zapowiada się wrzesień
Owocowe święta niestosownych uniesień
Nie widzę przeszkód by zanurzyć się w kroplach
Malinowej poświaty o zachodzie słońca
Myśli niespokojne zataczają się po głowie w upojeniu
Nic nie muszę wiedzieć
Roztopiłem się bezmyślnie w otoczeniu
_____________________________________
Inni zdjęcia: ... harrypottergallery... harrypottergallery... harrypottergallery... harrypottergallery... harrypottergallery... harrypottergallerySeverus i Lily... harrypottergallerySzczęśliwy Severus... harrypottergalleryKomplet czarna mini koniczynka otienWidoczek andrzej73