photoblog.pl
Załóż konto
Ważne!

Zdjęcie widoczne dla użytkowników posiadających konto PRO

Kup konto PRO
Przyszła siedziba
Dodane 4 CZERWCA 2010
28
Dodano: 4 CZERWCA 2010

Przyszła siedziba "Poziomki"

Dziś kolej na wzorowy biznes plan :) Myślę, że założenie takiej firmy jest marzeniem każdego prawdziwego degustatora win :)

 

1. Charakterystyka przedsiębiorstwa

 

Przedmiotem działalności naszego przedsiębiorstwa jest produkcja i wprowadzenie na rynek nowej marki wina owocowego. Spółka powstała 21.09.2008 w Legnicy jako Spółka z.o.o. zgłoszona do Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy w Legnicy na mocy ustawy spisanej w formie aktu notarialnego przez wspólników zgodnie z przepisami Kodeksu Spółek Handlowych. Spółke reprezentuje oraz prowadzi jej sprawy trzyosobowy Zarząd, powołany Uchwałą Wspólników. Kapitał zakładowy spółki wynosi 900 000,00 PLN. Każdy ze wspólników posiada 10 udziałów z który każdy ma wartość 20 000,00 PLN

 

Nazwa i adres firmy:

Wytwórnia Win Owocowych "Poziomka" Sp. z.o.o.

ul. Zielona 17

59-220 Legnica

tel. 66 123 456 789

NIP: 648-121-51-82

KRS: 0000021886

 

Informacje o wspólnikach:

Komandos Poligonowy - Prezes Zarządu

Jan Napity - Główny Księgowy - Członek Zarządu

Zygmunt Zapruty - Dyrektor ds. Marketingu - Członek Zarządu

 

2. Lokalizacja

Lokal do produkcji mieszczący się przy ul. Zielonej 17 w Legnicy, został zakupiony od Samorządu lokalnego gminy Legnica. Podstawowe urządzenia do rozlewania i butelkowania napojów zostaną zakupione. Park maszynowy zostanie utworzonyw ciągu najbliższych trzech miesięcy. Istniejąca infrastruktura dróg jest korzystna i stwarza możliwości łatwego transportu samochodowego półproduktów, zapasów konsumpcyjnych oraz dystrybucji gotowych wyrobów.

 

3. Produkt

Produktem oferowanym przez nas będzie tanie wino owocowe. Nasz produkt będzie kierowany do najniższej klasy społecznej tzn. dla degustatorów z rodzin o średnim dochodzie ok. 200 zł na osobę. Wzrost bezrobocia i spadek zamożności społeczeństwa sprawi, że grono klientów, do których skierowany jest nasz produkt będzie się systematycznie powiększać. Zaletą naszego produktu jest stosunkowo wysoka jakość oferowanego przez nas wina oraz jego niska cena. Dzięki optymalnemu stosunkowi jakości do ceny nasz produkt będzie konkurencyjny wobec innych tego typów wyrobów, co pozwoli nam osiągnąć znaczny udział w rynku.

 

4. Misja

PRAGNIEMY W TAKI SPOSÓB ZASPOKAJAĆ POTRZEBY NASZYCH KLIENTÓW, ABY DBAĆ O ICH ZDROWIE I SATYSFAKCJĘ

Celem naszego przedsiębiorstwa jest uzyskanie wizerunku firmy jako producenta wysokiej jakości tanich win owocowych oraz wyrobienie u klienta pozytywnego obrazu naszej marki. Ważną intencją firmy jest wzrost wartości firmy oraz uzyskanie zwrotu inwestycji w przeciągu 2 lat.

Pragniemy również uzyskać pozycję lidera na rynki win owocowych na Dolnym Śląsku, co w dalszej perspektywie pozwoli nam na coroczne generowanie większych zysków. W celu obniżenia kosztów produkcji zaopatrywać się będziemy bezpośrednio u producentów.

 

5. Strategia Marketingowa

Wytwarzane przez nas towary będziemy dystrybować przez sieć współpracujących z nami hurtowni, a także poprzez odbiorców detalicznych, oferując im jednocześnie transport. W celu pozyskania odbiorców zatrudnimy przedstawicieli handlowych, a także będziemy przeprowadzać akcje promocyjne. Atrakcyjność naszego wyrou zwiększać będą również rozliczne gadżety dodawane przy zakupie.

 

6. Kosztorys

Butelki - 6 000,00 PLN

Maszyneria - jednorazowy wydatek 250 000,00 PLN

Opłata Personelu - 12 000,00 PLN

Koszt Surowców - 15 000,00 PLN

Koszt Transportu 5 000,00 PLN

Przewidywalny zysk 47 000, 00 PLN

 

 

 

 

_____________________________________

Nie do wiary jak cudnie zapowiada się wrzesień
Owocowe święta niestosownych uniesień
Nie widzę przeszkód by zanurzyć się w kroplach
Malinowej poświaty o zachodzie słońca

Myśli niespokojne zataczają się po głowie w upojeniu
Nic nie muszę wiedzieć
Roztopiłem się bezmyślnie w otoczeniu

_____________________________________

Komentarze

bambusek O nieeeeeeeeeee xddddd
04/06/2010 11:01:25