Photoblog.pl

Załóż konto

 

2015/06/02   

 

« następne   poprzednie »
Czy wirsz ze... dieta moze byc zdrowa, smaczna a jednoczesnie pelnowartosciowa, bogata w witaminy i wszystkie pelnowartosciowe skladniki odzywcze? Tak, ja tez sie odchudzam (chociaz wole okreslenie z srodowiska czyli redukuje ;)). I ciesze sie tym co jem, przykladam uwage to tego co laduje w moim brzuchu. Nie licza sie tylko kalorie. A w ogole wiecie ze taki przykladowy posilek z zdjecia ma ich tyle ile wasz "lod" na 2 sniadanie?! Niezle, nie? A za to jakie to sycace i jak super wplywa na moja skore, wlosy, paznokcie. I samopoczucie! Nie jestem senna, sfrustrowana... no i nie mam zadnych wzdec, czy zaparc. Suplementujesz sie blonnikiem? Bzdura! Wlacz warzywa do diety, platki owsiane. To mit ze blonnik przyspiesza metabolizm czy tabletki pomoga Wam z zaparciami. Pomoze dieta, wlasciwie zbilansowanie posilkow, zdrowe tluszcze, bialko i zlozone weglowodany. Dzialajcie w kuchni, gotujcie i doprowadzajcie do ekstazy swoje kubki smakowe ;) Gwarantuje satysfakcja bedzie wielka!
30 komentarzy
badzfitkobieto  - 02/02/2016 16:43:25
co to jest to w ostatnim rzędzie pierwsze po lewej?:)
pleaseneverforgetme - 02/02/2016 17:35:41
Na dnie są płatki owsiane z kakao i żółtkiem, na tym owoce i na samej górze ubite białka z musem z truskawek i amarantusem, wszystko zapieczone w piekarniku.
badzfitkobieto - 02/02/2016 19:08:31
wyglada smacznie, wypróbuje.

xnattxd  - 06/01/2016 16:34:07
hihih
ja nie bede sie z toba klocić...domyslam sie jakie masz podejście do tego wszystkiego powiem jedno
kolejny mit;
6 POSIŁKÓW DZIENNIE WCLAE ALE TO KUUU * W A WCALE NIE PRZYŚPIESZA metabolizmu
ohh deem..serio
pleaseneverforgetme - 06/01/2016 18:56:07
A gdzieś napisałam, że jedzenie 6 posiłków dziennie pomaga? Bo aż 3x przeczytałam ten wpis.

kopciuszekwbutach  - 15/12/2015 18:38:38
Wygląda to wszystko pysznie. Też tak kiedyś jadłam, ale wtedy byłam bezrobotna i uczyłam się zaocznie... Teraz nie mam czasu na siedzenie w kuchni, zwłaszcza, że jest mała i rodzicom strasznie przeszkadza, jeżeli jest tam więcej niż jedna osoba, więc albo ja nie mogę wejść bo ktoś coś gotuje, zmywa, robi cokolwiek, albo mają do mnie pretensje, że nie wychodzę z kuchni i oni nie mogą sobie zrobić jedzenia.... Jeśli masz jakieś ekspresowe przepisy ktore są w stanie temu zaradzić to mam nadzieję że o tym napiszesz, będę czekać :)
pleaseneverforgetme - 15/12/2015 21:54:12
Znudziło mi się stanie takie przy garach, obecnie jem 3 posiłki dziennie i przynajmniej czuję się najedzona. A co byś chciała? Słodko, słono z mięsem? Ogarnę i coś wyślę. Ogólnie sama praktykuję kuchnię raczej pt. wymieszać wszystko i wrzucić na patelnię/do piekarnika.
kopciuszekwbutach - 15/12/2015 21:57:56
Słodkie niee, cokolwiek co można po prostu zrobić w 5 minut i zjeść i się najeść i żeby jeszcze było dobre, ale zaczynam wątpić w istnienie takich rzeczy. Serek wiejski i jajecznica.. ;/
pleaseneverforgetme - 15/12/2015 23:07:40
Hm zrobić i zjeść w 5minut to trochę ograniczenie, bo np. uwielbiam zapiekanki i serniki, kiedy tylko łączysz wszystko ale 40 minut w piekarniku schodzi. http://www.sfd.pl/Gryczane_racuchy_z_jab%C5%82kami_-t1095192.html i http://www.sfd.pl/Placki_Azjaty_czyli_super_danie_w_7_min-t1093991.html ostatnio na to miałam fazę, ogólnie cały dział kuchni sfd to skarbnica zdrowych przepisów dla ludzi, którzy a)lubią dobrze zjeść b) chcą zjeść szybko i nie babrać się przy garach c) nie mają umiejętności kulinarnych d) wszystko naraz.
kopciuszekwbutach - 15/12/2015 23:44:07
Przejrzę, dzięki ;)

valeriana666  - 15/12/2015 15:44:21 z telefonu komórkowego
Nie zesraj sie :D
pleaseneverforgetme - 15/12/2015 16:00:25
Dalej udowadniasz, że można być jeszcze bardziej prymitywnym? ;)
valeriana666 - 15/12/2015 16:03:27 z telefonu komórkowego
Dobrze że ty jesteś dystyngowana xD

rudachcebycchuda  - 02/06/2015 21:26:12 z telefonu komórkowego
Zdecydowanie powinnaś pisać częściej i publikować swoje bilanse, bo te activie mnie kiedyś zabiją! :D
pleaseneverforgetme - 02/06/2015 22:35:47 z Android
Haha zeby jeszcze mi sie chcialo :D a tak powaznie (wlasciwie tamto bylo powaznie) to nie wiem o czym mialabym pisac bo wydaje mi sie ze to zawsze powielanie tego samego
szczesciazaznac - 11/06/2015 3:03:14 z telefonu komórkowego
Ps. #rudachcebycchuda co sie stalo z Twoimi wpisami ? :(
healthylifestyle - 06/12/2015 8:52:22 z telefonu komórkowego
Mam tak samo z tym powielaniem, dlatego mało pisze xD

tezmamcel  - 01/12/2015 15:47:00 z Android
Jak ja lubię czytać takie mądre notki :) Dzięki takim ludziom pozostaje iskierka nadziei ze do niektórych dotrze ze nie warto bać się jedzenia :)
skinnyishappy  - 21/06/2015 19:56:41
wiem o tym, a jednak ciągle o tym myślę.
skinnyishappy - 21/06/2015 23:29:00
czasami tak się czuję

konieczkoo  - 07/06/2015 11:31:36 z Android
Pycha ;* sama od 9 mies prowadzę zdrowy styl życia poskutkowalo tym że jest mnie mniej o 15 kg ;*
pleaseneverforgetme - 07/06/2015 12:52:16 z Android
O rany, zazdroszcze :D u mnie niestety zdrowe jedzenie dalo tylko 2kg roznicy wagowo.
szczesciazaznac - 07/06/2015 20:57:51
u mnie to samo diametralnie waga jakos nie spadła ale zawsze cos;)

malutka2490  - 05/06/2015 14:29:16
aż ślinka cieknie :P:*
porownaj  - 04/06/2015 12:37:22
same pyszności aż chce się jeść! :)
cerssei  - 02/06/2015 21:46:07
pyszności *_* gdyby brzuch mnie tak nie bolal to juz poleciałabym do kuchni
pleaseneverforgetme - 03/06/2015 13:01:15 z Android
Haha to kuruj sie i wracaj do formy :D

jesc  - 02/06/2015 20:54:17
Uwielbiam takie oszukane omletowe pizze. :D W sumie dzięki przyprawom i mięsku mój umysł daje się na to nabrać.
pleaseneverforgetme - 02/06/2015 22:33:23 z Android
Haha na moj dziala duza ilosc szpinaku i pomidorow wiec objetosciowo latwo osiagnac poczucie spelnienia :D

fitdream  - 02/06/2015 21:02:24 z telefonu komórkowego
Święte słowa :) A każdy posiłek wygląda bardzo apetycznie :)

Najnowsze wpisy

Wpis pleaseneverforgetme

 

Ciężar istnienia ;)

 

Złoty środek

 

moje początki

 

hejka

 

Wpis pleaseneverforgetme

 

Krótko i na temat

 

Wpis pleaseneverforgetme

 

Wszystkie wpisy