Photoblog.pl

Załóż konto

Born to lose, live to win. 
zapisz

Wyświetleń: 283

My to od razu powinniśmy jechać N ;)

Fot. Iza Ciepła :)

 

I w tle Laura robiąca nam foteczki! :D

Kocham Go najmocniej na świecie  jest genialny! Tak mi ratuje tyłek, że to jest niewiarygodne!

Pierwszy przejazd ja skopałam max, zapomniałam parkuru! Koń szedł trochę slalomem, ale wystarczyło przypilnować i szedł jak burza  a drugi przejazd geniaaaalny  tak mi się super jechało, koń super szedł, luxtorpeda w zadzie, a nie jak zawsze do pchania, skakał jak piłeczka :D

Feel the chill! I koń jak cud 

Więcej takich dni, proszę, więcej 

A tu nasz przejazd - tylko bez jedynki, bo tata zaspał hahaha :P https://www.youtube.com/watch?v=jU0K1HhTae4&feature=youtu.be

 

I żeby wszystko było jasne - nie obchodzą mnie opinie innych ludzi - a to, że my nie umiemy nic kompletnie, albo to, że Pirat nie należy do najpiękniejszych koni... I don't care what you think! Dla mnie jest najważniejsze Jego ogromne serce, to, jak się stara i to, jak skacze. Nie jego wygląd! To tak adekwatnie do komentarzy zasłyszanych na drugich już zawodach. Dziękuję, pozdrawiam, Natalka Wiśniowska.

Ahh, jak ja kocham środowisko jeździeckie, tą zawiść <3 bo przecież Pirat to nawet koło konia nie stał, on jest bardziej krową! ;) żeby coś takiego przywozić na zawody, to trzeba nie mieć wstydu ;)

 

Sory, musiałam. To teraz powyżywajcie się na mnie tu - http://ask.fm/threedayswithyou ;)

~paulina Genialnie !;)
Ludzie zawsze będą gadać ;x
04/08/2014 12:06:56
chevalpie Miszcze moje dwa :3
W dupie takich ludzi mieć i tyle :D Sami pięknie się nie prezentują xD
04/08/2014 11:16:16
pepsicola1 :3
04/08/2014 11:19:41

lavariavel Widoczna różnica od przejazdu z Żegot:) Konio już mniej widać wydygany:)) było git!:)
04/08/2014 7:43:05
nebcia19 Przejazd miałaś naprawdę dobry akurat widziałam ten 2 az miło było na was popatrzeć, duże postępy :)
04/08/2014 7:12:19
nataly kurde, wymiatacie! no nie mogę się napatrzeć! robicie wrażenie!
to zazdroszczę tak udanego przejazdu. :) robicie mega postępy.
naprawdę ktoś tak mówił? spoko, to pewnie "te z tych" co ich konie łąki na oczy nie widziały i stoją w 10 derkach i ochraniaczach ciągle w boksach i wychodzą tylko na jazdę w 1234 kg. sprzętu. oczywiście, najnowszych kolekcji! nie ma co brać do głowy. :)
04/08/2014 0:18:48
pepsicola1 dzieki! <3 uwierz mi, sama nie wierze w to co widze :) aj tam, mnie nie obchodza ich komentarze :) ja wiem swoje :)
04/08/2014 0:30:04

fireworksss Cooooo?! Ktoś Ci takie rzeczy mówił?! ;O
03/08/2014 23:07:09
pepsicola1 przypadkiem uslyszana rozmowa osob stojacych niedaleko nas :)
03/08/2014 23:09:29
fireworksss Ostro...to jest śmieszne po prostu. Mam nadzieję, że się nie przejełaś takimi idiotami :)
03/08/2014 23:12:32
pepsicola1 w zyciu :) ja wiem swoje i tego sie trzymam, nie obchodzi mnie opinia innych osob (o ile ta opinia jest warta tyle, co zeszloroczny snieg :))
03/08/2014 23:21:58

aleksandra2409 boże jaki piękny baskil *.*
nie przejmuj się opinią innych... a tak na serio to w dupie byli i gówno widzieli :)
z zazdrości potrafią tylko gadać na innych.. ehh co za ludzie -.-
03/08/2014 22:59:20
freska Było bardzo dobrze! Robicie postępy dużymi krokami ;) Mamuśka skoczna to i synio też ;) PS: Poszukam Ci uszek do kompletu... albo nożyczek :P
03/08/2014 22:31:41
pepsicola1 dziekujemy :) uszek, Renia, uszek! tylko odezwe sie jak bede miala kase! hahaha nawet z tej dzisiejszej zlotoweczki jestem splukana :(
03/08/2014 22:40:11

alteq ja się ostatnio dowiedziałam, że konia kupiłam XD i już hejty, po co mi.
kocham to środowisko :P
03/08/2014 22:32:32
axagata serio tak Ci ktoś powiedział? no to witaj w klubie, na mnie też się ostatnio parę osób uwzięło ;3
03/08/2014 20:42:02
Zobacz wszystkie odpowiedzi: 7
pepsicola1 co do ogona, to miałabym pewne wątpliwości... hahahaha no i mógłby parę kilo zrzucić z brzuszka... no ale bez przesady, koń ma chodzić, nie wyglądać...
03/08/2014 20:50:41
axagata koń to jest koń, tak samo jak dziewczyna to dziewczyna. jak jest płaska to co, też ma się na zawodach nie pokazywać? xD
03/08/2014 20:51:21
pepsicola1 HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHA TERAZ JA SIĘ PYTAM, GDZIE LUBIĘ TO PRZY KOMENTARZACH?! XD nie no ale serio, co, to, że mam źrebnego wałacha bez grzywki, który w miarę dobrze skacze, to oznacza, że nie mam prawa go zabierać na zawody? no halo... coś tu jest nie tak
03/08/2014 20:54:03
axagata mi się Pirat podoba i się tego nie wstydzę! o! :D
03/08/2014 20:56:16
pepsicola1 moi rodzice go wręcz kochają, więc nie wiem o co się go inni czepiają :P przekażę mu, na pewno polubi Ciocię Agatkę ^.^ hahaha
03/08/2014 20:58:04

axagata łoo ja tak patrzę na miniaturce, na jakim Ty koniu jedziesz :D A to Pirat taki piekny w skoku ;3
03/08/2014 20:41:35
unicoorns Jakie szporty! <3
eee...spoko O.o Jednak niektórzy ludzie przechodzą samych siebie... ;-;
03/08/2014 20:36:10
eveeee Przecież on genialnie skacze!
03/08/2014 20:31:01
pepsicola1 niektórzy twierdzą, że my nigdy L nie pojedziemy bo nie umiemy :)
03/08/2014 20:31:51
eveeee HAHAHAHAHAHHAHA
03/08/2014 20:32:33

doordie0 super :3
03/08/2014 20:26:21
patrycja1082 On jest świnią a nie krową HALO
03/08/2014 20:22:26
pepsicola1 świniokrową halo :/
03/08/2014 20:23:10