Photoblog.pl

Załóż konto

 

2012/09/02   

 

« następne   poprzednie »

ostatni dzien wakacji ;) wlasciwie juz po nim

mam plan godzin, koncze w piatek o 18 ;/ jebany łysy nam ustawil tak specjalnie (wszystkim 4 kl.) zebysmy nie szarzowali.

Ale chuj z piątkiem, bardziej załamuje mnie fakt kadry nauczycielskiej - mam teraz spine co do egzaminow i matury, wszystko po chuju jak zwykle. trafili mi sie najgorsi nauczyciele od najwazniejszych przedmiotow - i nie mam na mysli tego ze sa straszni bo piluja , tylko dlatego ze tego nie robia a przydalby mi sie ktos kto taka robote wykona ;) zreszta zobaczymy. chcialabym miec to juz za soba chociaz z drugiej strony to nie wiem co potem.

1 komentarz
Zarejestruj się teraz, aby skomentować wpis użytkownika nihility.
Junior bringmethesuicidesilence  - 03/09/2012 16:32:08
Nie martw sie wszystko zdasz a jak nie to ja zdam za Ciebie ;*

Najnowsze wpisy

Wpis nihility

21/08/2013 21:42:01

Wpis nihility

26/06/2013 23:21:14

Wpis nihility

30/09/2012 22:31:20

i will return

17/09/2012 21:29:21

Wpis nihility

17/09/2012 17:07:02

Wpis nihility

10/09/2012 13:08:29

Wpis nihility

02/09/2012 23:15:59

Wpis nihility

25/06/2012 14:45:30

Wszystkie wpisy