photoblog.pl
Załóż konto
Dodano: 1 SIERPNIA 2018

XXI

Żyję w XXI wieku
Robiąc coś, co ma znaczenie
Robię to lepiej niż ktokolwiek, kogo kiedykolwiek widziałeś
Krzyki hejterów, brzmi to zachęcająco
Chyba każdy super bohater potrzebuje własnego motywu muzycznego
Żaden człowiek nie powinien mieć całej tej mocy
Zegar tyka, już tylko odliczam godziny
Nie szalej, ja mam moc.
Złamany ustrój, szkoły zamknięte, więzienia otwarte
Nie mamy nic do stracenia, kurwa, rządzimy
Co? Kurwa, rządzimy
Z jasnoskórymi dziewczynami i kilkoma jak Kelly Rowland
W tym świecie białego człowieka jesteśmy wybrańcami
Więc dobranoc, okrutny świecie, widzimy się rano
Co? Widzimy się rano
To zdecydowanie za dużo, potrzebuję chwili.


 

Wklejone.

Polecam przeczytać dla lepszego zrozumienia, bo choć sam tego nie napisałem, podpisuję się pod każdą linijka tamtego tekstu.
Może kilku osobom się spodoba więc tutaj jest piosenka KANYE WEST - POWER 


Jest taki upał uf, pocę się jak szalony mimo zjedzenia 3 jajek - najważniejsz ainformacja dzisiejszego dnia !
Krupa zjadł 3 jajka, mam mam nadzieję, że zmiejszenie ilości dostarczanych kalorii zmieni moją wage choć w najmniejszym stopniu. Zobaczymy. Mam ochotę pójść dzisiaj na basen. 


INASTGRAM CLICK


O mały włos bym zapomniał. Prosze o nazwy ciekawych kont do obserwowania zarówno żeńskich jak i męskich jeśli takie tu isniteją.

Komentarze

Junior godisawoman fajne włosy ;)
02/08/2018 18:47:57
Photoblog.PRO saphirra Haha, możesz moje obserwować :D Nie no, żartuję, ja tam nie za ciekawa jestem xD :D
01/08/2018 20:22:57

Informacje o marcinkrupa


Inni zdjęcia: Z mam i z synem :) naciazeratoxa23/07/2024 emoheroineBieszczady slaw300Słoneczniki jotbe69;) naciazeratoxaNa ławce naciazeratoxaMewa catalinaxNa bujaczce naciazeratoxaApologize ostatnianadziejaaAirshow Leszno 2024 takapaulinka