Photoblog.pl

Załóż konto

80% krytyki. 

2011/02/27   

 

« następne   poprzednie »

Mam w życiu to co od zawsze chciałam- lecz dalej mi czegoś brakuje.

Niby jestem spontaniczna, nieobliczalna ale swojego prawdziwego oblicza nie pokaże nikomu.

Ukrywam swoje myśli i przekonania, że znajdę w końcu coś, czego mi właśnie brakuje.. 

Tylko gdzie szukać?!

Na pewno brak mi wsparcia- tego jestem pewna.

Na pewno brak mi godzinnych rozmów na gg z dawnymi znajomymi- teraz się nie znamy.

Na pewno brak mi poczucia bezpieczeństwa- zawsze tak było.

Na pewno brak mi sił i zdrowia by zrozumieć nawet samą siebie- nerwy wygrywaja..

 

Ale kurwa to nie to! Nie tego dusza i serce me potrzebuje..

Mając w zasadzie wszystko i tak narzekam.

Jednak swoje tajemnice i przemyślenia wylewam na papier i tak pozostanie..

 

 

Tadadada

 


Mam też dużo wad i dużo do powiedzenia na poszczególne tematy... Dlaczego? Bo jestem kurwa sobą:

-szczera nie to co kiedyś

-zabawna taka jak byłam

-fałszywa bo tak mi sie podoba

-plotkara bo to uwielbiam <3

- i niestety wrażliwa, niestety..

 

 

 

Pytaj- chętnie się pośmieje ..

 

Zastanawiam się, czy nie skończyć z tym fotoblogiem.. 

Czy w ogóle ma ktoś ochotę patrzeć na mój ryj !?

 

Brak fot.

2 komentarze
happytreeefriends  - 28/02/2011 10:42:32
ŚWIĘTUJ RAZEM Z NAMI ! Happy Tree Friends , obchdzą dziś urodziny ziomalu , wbijaj i dodawaj do znaj . Pozdro . ! : )
adziolxx  - 28/02/2011 7:39:38
ja chce! :P:P
orgia w melinie xD

Najnowsze wpisy

Wpis lvlaj

 

Wpis lvlaj

 

Wpis lvlaj

 

Wpis lvlaj

 

Wpis lvlaj

 

Wpis lvlaj

 

Wpis lvlaj

 

Wpis lvlaj

 

Wszystkie wpisy