Photoblog.pl

Załóż konto

hejak co u was 

2011/09/30   

 

« następne   poprzednie »

hejka moi kochani rowiesnicy !! ;**** sory wam wszystkim bo wiem ze czekaliscie na notkem ale zapomnialam hasla no i kurefka nie moglam dodac nicc a nic ;(((( dodajem teraz zdjecie for adulek moj kochany mam nadzieje ze zobaczy to bo siem staralam i wyprostowalam wloski ale chyba brzydko tu wyszedlam najgorzej ze wszystkich ;((((((((((((( ;**** oceniajcie sami heheheh ;**** 

dzisiaj bylam w skul i taki bimber sie na mnie patrzal ;*** chyba mu siem podobam ;*** chcialam puscic oczko ale mi nie wychodzilo i kurka az oczka mnie teraz bola ale chyba lubi mojem oczka <3 a co tam u was przyjaciulki? dzieki za wszystkie komcie i w ogole.. dzieki ze jeszcze sa ludzie co we mnie wierza i nie wiem co bym bez was zrobila ;**** tak mnie wspieracie... ide zaraz śpiulkać bede snic o adiczku moim jutro nowy dzionek jutro musze wczesnie wstac na ziarno papatki kochani ;******* 

 

 

facebook

167 komentarzy
Junior illbewithyouhoney  - 26/01/2012 23:35:25
Ale jesteś przystojna :D
Junior jestemsupcioiproelo - 14/04/2012 19:01:27
oo jeju nie przesadzasz czasem ;*****

wrra  - 18/11/2011 16:08:33
Uwaga zaraz zygne fuj :D
ejejdajmibeat - 01/02/2012 21:41:06
masz reklamówkę,na nią już nie ma co rzygać :D
kikikix33 - 27/02/2012 16:41:16
ej ej :D zajebista ona jest ♥ . ; )

+ wstawaj nowe ! kochanie. ! ; *
Junior jestemsupcioiproelo - 14/04/2012 19:01:08
hejczix ;*

suicidewoman  - 14/03/2012 21:31:33
Z czego tu się śmiać? Przede wszystkim, ten fbl to fake. Ta dziewczyna jest amerykanką i jest poważnie chora.. A to są głupie wycinki z jej filmików na youtube.. -.-'
konnn - 03/10/2011 14:29:23
Dziewczyno ogarnij się -.-
nie widzisz, że oni sobie z Ciebie żarty robią ?
Przecież ty masz zęby jak Koń !
Junior jestemsupcioiproelo - 04/11/2011 16:21:08
konie sa fajne ;*****
trappedofmymind - 09/11/2011 12:44:14
... to sa zdjecia dziewczyny z neta XD
claustrophobiic - 12/02/2012 16:22:03
Wow :O

wiki05041998  - 02/02/2012 19:20:27
HAHAHAHAH, wiecej zdjec, wiecej. ♥
adii636 - 02/10/2011 14:48:13
pięknie Ci w tych prostych włoskach ; *
Zobacz wszystkie odpowiedzi: 12
naaoami1 - 17/10/2011 7:25:44
jajebie
wielkieyo - 04/11/2011 16:39:01
jajebie tez ; >
Adi jestes meega ; )
nieoogarnietaa - 04/11/2011 16:47:38
hahahahahaha . Ja nie mogę ze śmiechu.
Thx 'laska' poprawiłaś mi humor xD .
wooah - 19/11/2011 16:04:27
przydałaby się opcja ' lubie to' . ;)
wiki05041998 - 02/02/2012 19:07:29
HAHAHAHA, spadłam z krzesła! :D haha

ajdualk  - 02/02/2012 18:20:33
Niewiarygodne jacy ludzie potrafią być. Zdjęcia od google byleby tylko Adrian tu zajrzał. *ok*
mouse69  - 01/02/2012 21:17:23
jeju, ale śliczna jesteś ; **** wiesz co ? zmieniam orientację, zostaniesz moją dziewczyną ? ; D < 333333333 Kocham Twój uśmiech, jesteś prześliczna kochanie ! ; ************
natalia - 01/02/2012 21:14:09
Rozje*ujesz mnie dziewczyno. Masz straaaaszne zęby. Idź do dentysty. A i jak piszesz notke to uważaj na błędy. hahahahahahahahahahahahah.
kmiottek  - 01/02/2012 21:06:31
ŁADNAAAA ♥ CHODŹCIE.! : D http://www.photoblog.pl/kmiottek/profil
littlebatman  - 11/01/2012 22:09:35
Dodawaj nowee .!
<3 ;*:*:*:*:*:*:*:*:*:*
blablabla - 07/01/2012 18:14:00
http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=14571453 zapraszam
twojstaryxd - 31/12/2011 22:37:34
chyba cię ktoś nie do.ebał sorry xDD
jaki ryjj buahahahahaha
ooopiisy  - 10/12/2011 21:30:59
Śliczne ;* ;D

+zapraszam do siebie
+dodaj do znajomych
+dziękuje ;)
+klikam fajne ;)
lal - 09/12/2011 18:41:05
ślicznaś.. :P
davincinaszaklasa - 09/12/2011 18:40:30
Ociekasz okresem da Vinci'ego.. :D

Łałł jesteś boska..:P Pozazdrościć.
masz zemby jak diabeł hu*a.. :)
wannamakeout  - 17/11/2011 21:23:55
o.O
ismydreams  - 17/11/2011 20:34:47
nO no =p
+ zapraszam
lastdirection - 17/11/2011 18:23:59
WTF?!
sysiaa359  - 17/11/2011 18:13:01
Dodaj cos! :D ;*

Najnowsze wpisy

Wpis jestemsupcioiproelo

 

Wpis jestemsupcioiproelo

 

Wpis jestemsupcioiproelo