Photoblog.pl

Załóż konto

 

2011/08/17   

; )

« następne   poprzednie »
; )

Hej ; )

 

A tu takie o zdj. moje ; ) - Coli ; ) Hmm .. nie wiem co mam napisać .. Na początek to może przeprooosze Andzie za to jak na nią powiedziałam .. Hm.. no to sorki że tak na Ciebie powiedziałam  ( Ty wiesz jak ) , myliłam się .. Ale teraz już jest zgoda :) ; * Wyjaśniłysmy sb pare spraw ;) ... No i jest good :) .. Może znamy się krótko ale i tak jesteś nie wiem jak to nazwać ` fajna ` , spoko mi się z Tobą gada i wgl :) A miałam o Tobie całkiem inne zdanie .. ale jak tak zaczęłysmy pisać to zmieniłam to zdanie na pozytywne ;) ... Pamiętasz ` Cegła ` Pustak ` ;D  hehe , Ty wiesz o co chodzi ;D Nie którzy też wiedzą o co chodzi ;)) .. Nie wiem co mam jeszcze napisać więc kończe :) Andzia dopisz coś ;** ;) - Colla

 

 

Pozdrowienia

Angelika ;**

Rozalka ;**

Klaudia ;**

Kulka ;**

Kister ;** + Bd good ; * ;)

Aga ;**

Seba ;**

Paulina ;**

I wgl pozdro dla wszystkich i dla wszystkich znajomoych Andzi ;**

 

paa ; ) !

 

 

Włam by _ Nicollee ` huehuehuexdd ` ;)

Brak komentarzy
Zarejestruj się teraz, aby skomentować wpis użytkownika jedynawswoimrodzaju1.

Najnowsze wpisy

; )