Photoblog.pl

Załóż konto

 

2009/12/21   

 

« następne   poprzednie »

Siem xd z tej strony Sander no na tym zdj wyszlam jak bym nie widziala grzebienia ale to sie wytnie xO.

Nio wrobelek elemelek czyli karp prosil mnie o notke xd

Dzisiaj przeszlam znim jawnie meke xd najpierw z moja siorka u niego na klatce potem wypad do sklepu  a na koncu jazda do galeri xd

No u niego na klatce byly wiksy poniewaz moja siorka zaczela mu sie pytac czy on goli sobie wlosy lonowe   

Potem ze jest on "slodziutki:" xd i ze chcialaby zebym z nim byla xdd bo chce go miec w rodzinie    ]

Pozniej poszlismy do sklepu po .... <ocenzurowane> xd heh przydalo sie co nie wrobel? xd

Wnr dobre pomysly lepszy smak  przed sklepem siorka mnie popchnela i w*****jebalam sie definitywnie kawalek kolo wrobla xd on odwrocil sie ajk juz nlezalam  i oczywiscie wziela mnie k***rwica xd i popchnelam siore i zaczelam nia kulac po sniegu poprostu wygladala jak balwan.  No i z wroblem oczywiscie zwala bo co j2 slowo u niego to :"JEBS" XD

dzisija zabilal biedne rybki xd a wiec on takie cos xd

On: Dzisiaj zabilem karpie i ryby

Ja: ciekawe jak

On Mlotkiem 3 razy i jebs  

Ja: No wiesz biedne rybki

On : No co lby odjebalem i Jeb

Ja: hahah

On: potem wypatroszylem i jebs

Ja: ale debil

:on a na koncu na patelnie i Jebs

6 komentarzy
Zarejestruj się teraz, aby skomentować wpis użytkownika golden217.
zielonezozole  - 27/12/2009 18:07:41
;]
letsdancexd - 24/12/2009 18:08:15
Noo xDD

thx ;**
letsdancexd - 24/12/2009 15:41:13
xDDD hahaha.!!
letsdancexd - 24/12/2009 15:38:40
;DD
euphoriax333  - 22/12/2009 13:53:48
. ;DDD
farewellx3  - 21/12/2009 21:46:20
hahahahahah wymiatacie. xD no po prostu `osiedlowa para` ;D

Najnowsze wpisy

W Wadowicach ;p

 

:)

 

Z Moją hm niestety Byłą TeQilla

 

Wpis golden217

 

Wpis golden217

 

Wpis golden217

 

Pierwsza Notka xD