Photoblog.pl

Załóż konto

 

2010/02/13   

 

« następne   poprzednie »

siema. xd

jestem sobie Patra..

i mam tu notkę napisać. ;]

wgl to podobno mogę sobie pisać tyle notek ile mi się żywnie podoba. :>

o.O.! ;]


Wróbeeeeeel'ku.!

doliczyliśmy się dzisiaj, że znamy się ok. 5 lat.! ;o

Lubię takie nasze rozmowy, i długie łażenie i dziwne pomysły i poruszanie miliona tematów. ;d


Mówiłeś, że chciałbyś mnie zobaczyć w tym stroju na śniegu, no to już widzisz na zdjęciu. :]


zmieniłam sobie kolor, bo tamten mnie drażnił, także wybacz. :D

a w czarnym mi do twarzy, wg Ciebie. ;>


a ten melanż musi dojść do skutku, no.!

I będzie zaciekawie. xDD


notka miała być taka długaśna ale chyba nie dam rady.



xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD


życzę Ci zajebistych wrażeń jutro w Pobiedziaskach,

a od poniedziałku łam dalej hasła i wbijaj się na kompy. ;D


DoZo. ;]


 

 


Patra dla Wróbla. ;]

euphoriax333.photoblog.pl


 

Brak komentarzy
Zarejestruj się teraz, aby skomentować wpis użytkownika golden217.

Najnowsze wpisy

W Wadowicach ;p

 

:)

 

Z Moją hm niestety Byłą TeQilla

 

Wpis golden217

 

Wpis golden217

 

Wpis golden217

 

Pierwsza Notka xD