Photoblog.pl

Załóż konto

Now or never! ~ 

2013/02/18   

YOLO

« następne   poprzednie »
YOLO

- Did you poop on the floor?
- ......
- Did you poop on the floor?!
- ................. yes.

- WHY DID YOU POOP ON THE FLOOR?!!!!!!!
- YOLO!

 

 

Kocham Cię, Elias <3

Dotrzymałeś słowa xD Mówiłeś na live show, że będziesz używał więcej YOLO w swoich sketchach i właśnie to się dzieje <3 A ja nie mam nic przeciwko, bo podoba mi się brzmienie tego słowa XDD Zacznę go używać, w takim trochę mniej idiotycznym znaczeniu ._. 

 

 

Ahh, język mnie boli już od tych żelek. Idę pisać ficka, oglądać filmiki z CNBlue, fangirlować do obrazków na PoK, albo oglądać właśnie Eliasa :3 

JUTRO NIE IDĘ DO SZKÓŁKI, HEHE.

Ah tam, trochę się rozleniwię, YOLO XDDD

Brak komentarzy

Najnowsze wpisy

eheheheh

12/05/2013 22:12:15

ehehee

29/04/2013 20:21:59

tralala

06/04/2013 0:25:40

tik takt.

26/02/2013 0:49:41

YOLO

18/02/2013 22:54:26

iks de

17/02/2013 1:18:57

HEHE.

15/02/2013 22:47:54

Neo michyeosseo, michyeosseo.

06/02/2013 1:11:18

Wszystkie wpisy