Photoblog.pl

Załóż konto

♀+ ♂ = ♥  

2012/11/25   

 

« następne   poprzednie »

Pozdrowienia od pani ze zdjęcia ! <3
Słit focie o 24 zawsze spoko. :D
Walimy nocke z KASIĄ !!!! ;*******
GRUBE MELO XDD
Brakowało mi tych nocek bejbe.
Kaśka odnajduje dupe z Maroko, zawsze spoko <ok>
Pozdro 600.! *o*

 

 

 

 

 

 

KISIAŁKI OD NIKOLI I KASI DLA PATRYKA ;*

2 komentarze
damian - 25/11/2012 1:47:18
Ładne jesteście dziewczyny! ;)
brilliantladyx3 - 25/11/2012 1:51:48
Dobry żart, ale dzięki... :D

Najnowsze wpisy

Wpis brilliantladyx3

 

Wpis brilliantladyx3

 

Wpis brilliantladyx3

 

Wpis brilliantladyx3

 

Wpis brilliantladyx3

 

Wpis brilliantladyx3

 

Wpis brilliantladyx3

 

Wpis brilliantladyx3

 

Wszystkie wpisy