Photoblog.pl

Załóż konto

my autumn. 

2005/11/01   

 

« następne   poprzednie »
zestaw mój ulubiony. ah gdziekolwiek spojrzę widze że ludzie się poznaja przez pb, spotykaja i oh ah eh jak fajnie. ja się jakoś nie załapałam do ekipy photoblogowej. eh tam.
20 komentarzy
Użytkownik usunięty - 17/03/2006 23:43:22
ło.

ano dlaczego tak?
Użytkownik usunięty - 02/11/2005 15:42:34
ja też nie:P
takija  - 02/11/2005 15:29:31
bardzo fajna fotka:D spoko masz kubek:D pozdrawiam!
Użytkownik usunięty - 02/11/2005 12:43:42
hehe, się nie przejmój bo ja też nie:P

za daleko wszędzie mi.



czemu wszyscy o mleku?:P
aniolus  - 02/11/2005 12:25:43
jaki cudny komplecik.. nie martw sie ja tez nie naleze do tej ekipy..wpadnij do mnie
summer  - 02/11/2005 11:09:28
:)
Użytkownik usunięty - 02/11/2005 10:22:15
super zestaw :)
marys  - 02/11/2005 8:38:10
pij milk, bedziesz big ;)
Użytkownik usunięty - 02/11/2005 7:32:02
Dilmah i Earl Grey. to to co lubię.
Użytkownik usunięty - 01/11/2005 23:46:29
ja tez lubie DIlmah ;]
krysiak  - 01/11/2005 23:27:48
o jaaa

ja tesh taki che:P

u mnie też coś nie wypala

raz miałam spotkanie i shit happens...
snowwhite  - 01/11/2005 23:13:37
oh. własnie. dyć ja Cie nie znam na zywca.yy to się nie godzi.

rossie pisze skad dokładnie jest i zagaduje na gada
karton  - 01/11/2005 23:04:48
no to rossie ^^ gg: 3724070, wiec wiesz. karton otwarta na propozycje xD:*
karton  - 01/11/2005 22:55:59
ja też nie. tylko rodzina moja kochana, a ze z pb są to coz ^^
marikaaa nzlg - 01/11/2005 22:52:40
hmm Tea Time ? :)

porcelana  - 01/11/2005 22:51:56
.masz rację. .zestaw taki jak lubię. .i ja też chcę kogoś poznać przez pb. :)
Użytkownik usunięty - 01/11/2005 22:49:06
ja ostatnio pare ludzi z bydg zczailam i nawet jedna chodzi do mojej szkoly do 1 klasy hah zwała XD

a na zadnym spotakaniu nie bylam O_o

eh tam.

o!
ania1565 - 01/11/2005 22:48:51
a nasza ekipa :> hm?
karton  - 01/11/2005 22:48:07
a rossie skąd? poznajmy się. rossie kochana przecież.

i miłość do hebaty.dilmah, ta marka, mrrr.
kozmicblues  - 01/11/2005 22:47:45
mozna tez sie spotkac bez pb.

Najnowsze wpisy

.

31/05/2006 19:55:33

Wpis bambera

02/11/2005 17:01:12

Wpis bambera

01/11/2005 22:43:23

Wpis bambera

31/10/2005 0:15:44

Wpis bambera

30/10/2005 13:01:58

Wpis bambera

29/10/2005 12:17:29

Wpis bambera

28/10/2005 22:29:03

Wpis bambera

28/10/2005 16:44:58

Wszystkie wpisy