Photoblog.pl

Załóż konto

To nie Bajka .  

2012/02/05   

hhahhahah .

« następne   poprzednie »
hhahhahah .

HARDCOROWYKOXUZEMJE! XD <3.
hahahhahhaha :D tęcza . <3 .
ZDJĘCIE MEGA STARE : d .
luubiłam te słodkie loczkensy ; 33. !
Lubiłam byyyyyyyć tak szczęśliiiiwa ;d.
lubiuam odpieprzać jak wtedy < 3.
NA SZCZYCIE <3.
dokładniej na pooligonieeee ;dd . huehue .
wtedy było fajnieeee ! < 3. wręcz zajebiście ;dd !.
chcę powrotu ! ;d.
Jest zajebiście , biały proszek i zielone liście to Impreza ,a nie kurwa stypa ! Się bawimy przy hardcorowych bitach! :D .
czurururuur ;D.
Kup mi pralkę  beeejbe , ouh ouh  , <3 .
Dzisieeeeeejszy SaMoTnY spaaacereeeeek , gud . ; )
Zmarzłam w samotności ,stojąc jak głupia nie ruchomo godzinami <okok>
KOCHAM SIEBIE ! XD ... -,-
JEZU LUDZIEEEEEEEEEEEEEEEEEE : o . Jesteście DZIWNI .. ; o .
nie żebym Ja NIE BYŁA XD <3.
Ej . i Wg. myślicie ,że możecie traktować mnie jak zabawkę .. (?)
ogar ogar ogar.
proszę ; ) .
Nie wiem czeeeeeeeemu , ale mam Zajebisty humor jakiś xd ! <3.
W przeciwieństwie do wczooooraj : 3 . ;cc.
w sumie taka była intencja spaceeru by zamarzł mi Mózg i odmarzł na Nowo :D .
jeeeeeeeeeeeeeeeeei . ; ]

Ei , nawet *INFO SMS* mi esy wysyła żebym poznała jakieś atrakcyjne osoby z okolicy xD !.
wczooraj kurde do prawie ,że 5 puakauam ?
i niezua beka z bratem i tatą ;d
mamo ,ciebie też pozdrawiam :d.
JESTEŚCIE ZDROWO PIERDOLNIĘCI XD <3.
patolożka forever ;*
Nie wiem co ja tu piszę  po co i nie wiem dla kogo . . xd .
SieeeeeeeeeeeeemandersOooon :D ! < 3.

JEBAĆ TYCH CO ZA PLECAMI SIEJĄ FERMENT !! : *


+ lubię właśnie takie swoje popierdolone noteczkiiii ; d . !


SEKS W WIELKIM MIEŚCIE < 3.

1 komentarz
agatkowaa  - 05/02/2012 4:28:01
JEZU JAK NA TO PATRZE DOZNAJE OCZOJEBU :O .
TO WŁAŚNIE MAM W BANI XD < 3.

Najnowsze wpisy

Wpis agatkowaa

 

dupa.

 

uhuhuh . ;d

 

hahah ;d .

 

HAHA :D !.

 

; >

 

JOŁ :* .

 

NO SIEMA :D ! .

 

Wszystkie wpisy