Photoblog.pl

Załóż konto

Czarujące oblicze piękności 

2010/02/24   

Jest moc

« następne   poprzednie »
Jest moc

Hejo!

Zdjecie lekko inne, ale z nart robione gdzieś na wciągu. Dzisiaj przyjechałem masakra 3 dni odcięty od świata bez interenetu. Za to teraz bedę nadrabiał

Nie wiem co tu jeszcze pisać...

 

aha i jeszcze najwazniejsze pozdro:

 

Maliny

Bryny

Miłosza S

Maxa S

Asi

Legiona

Maćka

i oczywiście niezastąpionego informatora tomka musiała

 

 

Narazie

7 komentarzy
bloop  - 27/02/2010 20:25:07
dobra juz kumam xDD
mwahaaa ;d ... boo mocowo to tylko Ty z Maliną


x DDDD
bloop  - 27/02/2010 20:17:57
hmmm .. nie wiem co masz na myśłi ;> :D
bloop  - 25/02/2010 23:27:54
Hello Kitty xDDD
mwahaaaa... ;]
malina199221  - 25/02/2010 21:10:13
Foto zajebiste xD
Ujebanie Sandała xD
:)
thescream  - 25/02/2010 15:03:06
No no xD :D
anisia77  - 25/02/2010 12:11:01
nom super foto :):*
asiekx3  - 24/02/2010 23:06:50
A dziękuję : D : *
Ładnie ^^ Tylko częściej dodawaj te zdjęcia ; )

; **

Najnowsze wpisy

extreme

 

Jest moc

 

hpr

 

hpr

 

Grecja

 

grecja

 

festyn

 

Bambus

 

Wszystkie wpisy