Photoblog.pl

Załóż konto

Wpis nudzimisiex3

m: Mateusz & Patrycja ~@[kuszacaxdtruskawka]$~

 

 

Ehh ta pogoda mogłaby się ogarnąć. :/

 

 

Wpis nudzimisiex3

m: Kasia Pultyn ~@[lastdayyofmagic]$~

 

 

Grzebię w starociach i takie oto perełki znajduję! :3

 

Baaardzo chciałabym się pozbyć bólu głowy. :/

Wpis nudzimisiex3

m: Rewana & Kasia Pultyn ~@[lastdayyofmagic]$~

 

 

Wtorkowe.

Dosłownie wparowałam do Kasi z samego rana.

Jak zawsze baaadzo miło spędziłyśmy czas.

Uwielbiam naszą współprace, dlatego niebawem możecie spodziewać się kolejnej!

Sesja z koniem - moje marzenie i nowe doświadczenie, o dobre zdjęcia naprawdę nie było łatwo..

Nie zrealizowałyśmy wszystkich pomysłów, więc będziemy próbować dalej.

 

 

INSTAGRAM

 

Wpis nudzimisiex3

m: Patrycja ~@[kuszacaxdtruskawka]$~ & Mateusz

 

 

Tą sesją zaczęłam ferie. Tyyyle miłości! :)

 

 

INSTAGRAM

Wpis nudzimisiex3

Pieszczoszek. :3

 

Tak, znowu zawitałam do Duśki. :D

Focimy sobie trochę, obijamy się, tyjemy.. fajnie jest. ;)

 

 

INSTAGRAM

Wpis nudzimisiex3

m: Małgorzata Szczepańska

 

 

W sumie to jedno z moich pierwszych ujęć w tym roku. ;)

Powolutku się rozkręcam..

 

 

INSTAGRAM

Wpis nudzimisiex3

m: Monika Warsińska

 

 

Zimowe. ;)

 

Mało mnie tutaj, podejrzewam, że przez najbliższy czas się to nie zmieni..

 

 

INSTAGRAM

Wpis nudzimisiex3

m: Dominika Gliszczyńska ~@[glicerynowa]$~ <3

 

Tak, to już rok od naszych pierwszych wspólnych zdjęć.. aż ciężko uwierzyć, mam wrażenie jakby to było wczoraj. Baaardzo miło to wspominam! Słoneczko pięknie świeciło i na szczęście nie było takiego potwornego wiatru jak dzisiaj. Możecie podziwiać pierwsze zdjęcie jakie wtedy zrobiłam Dominice. ;)

Wpis nudzimisiex3

Zamiast podsumowania tego roku łapcie zlepkę kilku fotek z sierpnia i września. :)

m: Dominika Gliszczyńska ~@[glicerynowa]$~, Kasia Pultyn ~@[lastdayyofmagic]$~, Monika Dorawa

Mam nadzieję, że z tymi dziewczynami jeszcze nie raz przyjdzie mi współpracować. :*

To co udało mi się stworzyć w tym roku możecie pooglądać w archiwum i niebawem w 'ogarniętym' pf. :3

2014 dzięki fotografii był bogaty w nowe doświadczenia, poznałam wiele wspaniałych osób, zrealizowałam kilka fajnych pomysłów na sesje, które długo siedziały mi w głowie, moje zdjęcia ukazały się w czasopiśmie dla gimnazjalistów, zakupiłam trochę nowego sprzętu, uwieczniłam niejedno wspaniałe wydarzenie, brałam udział w plenerze ślubnym, zaczęłam udzielać się w scm, mieliśmy genialną wystawę.. ojeju naprawdę niesamowicie! :D

 

Nie będę się tutaj rozpisywać mam miliony myśli i wspomnień w głowie,

ale chciałabym podziękować wszystkim za to, że ten rok był taki jaki był - no ekscytujący.

Udanej zabawy tej nocy! Oby 2015 rok był jeszcze lepszy! Buźka! :*

 

Wpis nudzimisiex3

niby świeta już za nami, ale bez czegoś świątecznego tutaj się nie obejdzie. XD

w tym roku w cudaczne ujęcia się nie bawiłam, ale za rok.. może być ciekawie. ;p

mam nadzieję, że wszyscy są najedzeni i zadowoleni z prezentów. :>

 

INSTAGRAM

 

Wpis nudzimisiex3

f: Anka Zajkowska

 

 

.zmajstrowany niski klucz.

plakatowe, wystawowe, owocowe. :>

 

Nudne weekendy, wagary, wystawa, wigilia klasowa, przygotownia do świąt.. ehh.

:c

 

INSTAGRAM

Wpis nudzimisiex3

~ "Mój stan to nie to, co widzicie w moim ciele, ale to, co dzieje się w mojej duszy."

~ "Bądźcie szaleni, ale zachowujcie się jak normalni ludzie. Podejmijcie ryzyko bycia odmiennymi, ale nauczcie się to robić, nie zwracając na siebie uwagi. A teraz skupcie się na tej róży i pozwólcie, by objawiło się wasze prawdziwe JA.
- Co to jest prawdziwe JA?
- To kim jesteś, a nie to, co z ciebie uczyniono."

~ "Bywa, że pierwszej miłości nigdy się nie zapomina, ale ona zawsze się kończy."

~ Paulo Coelho "Weronika postanawia umrzeć"

 

Pierwsze moje spotkanie z twórczością tego autora całkiem miłe. :)

Książka mi się podobała, to nic, że była czytana tak trzy po trzy z dłuższą przerwą, ale cóż. xd

Ciekawa jestem jego ekeranizacji.. muszę znaleźć chwilę i ją obejrzeć. ;)

 

Wpis nudzimisiex3

m: Sandra Leszczyńska ~@[maxitan]$~

 

 

Owocowo-warsztatowo. :D

Przygotowania do wystawy trwają. Jestem ciekawa jak to wszystko wyjdzie.

 

Wszystko jest beznadziejne i do dupy. -,-

 

To głupie, że w książkach, które czytam jest tyle cytatów. :c

~ "Czasami ludzie nie rozumieją wagi obietnic, gdy je składają. (...) Ale i tak należy ich dotrzymywać. Na tym polega miłość. Miłość to dotrzymywanie obietnic wbrew wszystkiemu."

~ "Ślady, które ludzie pozostawiają po sobie, zbyt często są bliznami."

~ John Green "Gwiazd naszych wina"

 

INSTAGRAM

Wpis nudzimisiex3

m: Monika Mucha ~@[1muszka1]$~

 

 

Korzystając z wolnej chwili przeglądam foldery i szukam w starych zdjęciach potencjału. ;)

 

 

INSTAGRAM

 

 

Wpis nudzimisiex3

m: Kasia Pultyn ~@[lastdayyofmagic]$~

 

 

Ciężko mi się odpowiednio zorganizować, żeby zrobić w dzień wszystko co sobie wcześniej zaplanowałam.

Jak znajdę wolną dłuższą chwilę i będę miała masę chęci to.. zrobię coś fajnego. ;)