Photoblog.pl

Załóż konto

Fajnie masz 

2013/02/23   

:*

« następne   poprzednie »
:*

 

 

 

 

 

' Jeśli stawiasz na życie to przestań gadać i żyj.
Jeśli stawiasz na hajs to lepiej od razu milcz,
a jeśli stawiasz na miłość, albo stawiasz na przyjaźń to
tkwij w tym do końca, bo tylko w tym jest siła! '

 

 

  

 

1 komentarz
zastanowsiektotoxd - 26/02/2013 14:38:11
Zbieraj hajs i w lipcu jesteś na imprezie! Będziesz spać u mnie więc noł problem xD

Najnowsze wpisy

;)

 

kochane

 

...

 

parampampam

 

:*

 

Wpis yukix33

 

;)

 

haha

 

Wszystkie wpisy