Photoblog.pl

Załóż konto

Kocham Cię 

2017/04/04   

 

« następne   poprzednie »

Czesc !

Dawno mnie tutaj nie bylo, i duzo sie pozmienialo.

Przedstawiam wam Kubusia. Urodzony 12.03.2017r tydzien przed terminem.

Ogolnie to wszystko wporzadku. Emilka zadowolona z Braciszka, myslalam ze bedzie Zazdrosna a tutaj szok pomaga mi przy nim i to jest jej kochany Braciszek. ;-)

Wpadlam tutaj tylko na chwilke bo jestem wymeczona Kuba daje w Nocy popalic.. A ja tez wkoncu musze isc soac a nie tylko Kawa Kawa Kawa i tak caly czas.

 

Dodam jutro cos jeszczee .

 

A wiec Wszystkim zyczymy

Spokojnej Nocki. Dobranoc ;-*

Brak komentarzy

Najnowsze wpisy

Wpis xnazawszexrazem

04/04/2017 23:06:35

Wpis xnazawszexrazem

07/01/2014 22:00:36

Wpis xnazawszexrazem

19/11/2013 20:15:55

Wpis xnazawszexrazem

19/11/2013 20:13:29

Wpis xnazawszexrazem

28/10/2013 20:47:01

Wpis xnazawszexrazem

17/10/2013 20:25:48

Wpis xnazawszexrazem

16/10/2013 6:55:09

Mamulica z Córeczka ;*

27/08/2013 6:28:40

Wszystkie wpisy