Photoblog.pl

Załóż konto

... Nobody's Perfect ... 

2011/03/31   

Nasz Pomysł

« następne   poprzednie »
Nasz Pomysł

te nasze pomysły :D ketchup :D nas nie można samych w domu zostawiać bo jak nie spalimy dywanu u mnie w pokoju przyklejając listwe to ta mała psychopatka mnie w ogrodzie zamknie i nie moge do domu wejść albo mnie chce zjarać ;D albo mnie z tłuczkiem po kuchni goni .... albo z CIF-em ....anty bakteryjnym. po całym domu... ale za to cie Lubie <3 z tobą sie nie da nudzić :D ani z nikim innym śmiać sie z horroru który niby jest najstraszniejszy heh <3 i tylko ty potrafisz powiedzieć oglądając KLĄTWE (japońską)
,, oo jaka mała dziewczynka chyba ją adoptuje '' 

albo horror ,, egorcyzm '' hehe nie moge mała jest najlepsza 
dziewczynka z horroru : PIEPRZ MNIE !! PIEPRZ MNIE !!
my : patrzymy na siebie i w śmiech ;D 10 minut sie śmiałyśmy :D 

Psychopatka <3 

 

Wiki Najlepszgo z okazji Urodzinek<3

 

   bedzie niezła jazda w sobote hehehe ;D

Brak komentarzy

Najnowsze wpisy

Wpis xjustbeyourself

24/04/2011 23:15:57

Wpis xjustbeyourself

21/04/2011 2:32:42

Flowers

19/04/2011 0:47:50

i love it

17/04/2011 3:11:27

Wiki

16/04/2011 2:57:18

Emil

04/04/2011 22:49:05

Ja ;p

02/04/2011 23:47:26

Nasz Pomysł

31/03/2011 2:25:52

Wszystkie wpisy