Photoblog.pl

Załóż konto

 

2013/11/07   

Tak :D to jest to

« następne   poprzednie »
Tak :D to jest to

Siemka Miśki :* Siedze sobie w domku , tak właśnie zaspało mi sie. Tak zdj stare bo z wakacji ale cóż no jest jakies :D Nudno na asku i na fb wiec sie przeniosłam xd

2 komentarze
Zarejestruj się teraz, aby skomentować wpis użytkownika wiki12206.
fosil  - 07/11/2013 12:35:12
jaka cudowna *_*
hejolinek  - 07/11/2013 12:10:54
wow fajny tatuaz

Najnowsze wpisy

Tak :D to jest to

 

No to szalejemy.;p

 

Wpis wiki12206

 

Wpis wiki12206

 

Wpis wiki12206

 

Wpis wiki12206

 

Góry

 

Lovciam.;***

 

Wszystkie wpisy