Photoblog.pl

Załóż konto

Iga Viirney Wójcik 

2013/08/23   

igawójcik

« następne   poprzednie »
igawójcik

"Usiądź ze mną, możemy razem pomarzyć,.

Opowiem Ci historię, po której zobaczę łzy na twojej twarzy."

__________________________________________________

no..ja

jakaś samojebka..

ponad misiąc temu ostatnia notka ? ehe...

zanim zaczniesz czytać włącz 

http://www.youtube.com/watch?v=PSbUtCFnX3c

Chyba czas się odciąć od tego..oduzależnić od Ciebie...odciąć wspomnienia z Tobą...teraz plany zajebiste...ale jedno jego spojrzenie i wymiękam..szkoda że to TAK sie potoczyło .. BOŻE! przyjedź , przytul , powiedz że KOCHASZ i postarajmy sie na nowo..ale ja wiem..to juz nie wróci...KŁAMAŁEŚ no i co ? mam taką opinie na ten temat...ten jebany fałsz..aż mnie serce boli jak o tym myśle..a jak rzuciłeś w moją strone chłodnymi słowami " wybacz ale nie chce Cie dłużej ranić " to tak...serce mi sie rozpierdoliło na miliony kawałków..to było uderzenie i cios , którego nie zadał mi jeszcze NIKT . Logika mężczyzn : rozkochać i zostawić ...  chyba to zły plan sie bawić kogoś uczuciami co ? Dzięki Tobie przestałam palić ale co z tego ? jak wolisz kogoś innego...po co to wszystko  ?to kłamanie ? ja bym nie dała rady kogoś tak okłamać i zranić...naprawdę propsy za taki talent aktorski . co ze mną jest nie tak ? zostawiłeś bo co ? bo chciałam tylko odrobiny uczucia ? po chuj wyjeżdżałam ? od dwóch tygodni sb zadaje te pytania...ale przynajmniej wyszło kto jest kim...FAŁSZ tylko tyle chyba moge powiedzieć na temat całej sytuacji...nie wiem czy wiesz ale kilka dni temu mineło pare dobrych miesięcy odkąd sie znamy..a za pare dni będzie TA DATA o której mówiłeś że pamiętasz dokładnie...a ponoć nie masz pamięci do dat..nienawidzę wracać ze spotkać w naszej ekipie i zamykać sie w czterech ścianach i ryczeć...okaleczanie też nic nie daje...bo TY MASZ WYJEBANE..widzisz tylko ją..ja sie przestałam liczyć...byłam lekarstwem na Twój ból tak ? a kiedy ból minął odstawiłeś leki ? ale pamiętaj że ten sam lek na ten sam ból nie pomaga drugi raz...uświadomiłam sobie że jestem zbyt słaba na walke o Ciebie..sama nie dam rady..zabawne..wybaczyć zdrade ? widać mężczyzna potrafi..tylko nie zapomnijcie jak sobie cisnęliście..a no i " dwa razy do tej samej rzeki sie nie wchodzi " 

"Panie Boże zatrzymaj ten świat ja wychodzę.. " 

ja płacze jak głupia jak to pisze..to nienormalne..STAN ZAKOCHANIA...jebać to...miłość to ściema.miłości nie ma są tylko głupie zauroczenia...ciężko mi .. ale ja poczekam...wiem mówiłeś " skoro mamy być razem i to nasze przeznaczenie to mimo wszystko będziemy " ale temu przeznaczeniu można pomóc troche co  ? 

a TY..wypierdalaj ...nienawidze Cie za wszystko..odszedł do Ciebie..chyba jesteś zadowolona co ? masz to czego chciałaś..masz jego..ale mi daj już spokój..poqwiem Ci tyle: 

Nie ma nic wstydliwego w tym że kogoś zraniłeś,

każdy ranił, lecz w jaki sposób to zrobiłeś?
Jeśli zdradziłeś to jesteś bez wartości,
nie można Ci ufać bo do kurestwa masz skłonności"

po co ja tyle drukuje ? na chuj ? i tak to wyśmiejesz i olejesz ciepłym moczem..i Ty i Ty..zostawiam tego bloga w spokoju..pierdole go...i to co osiągnęłam...na co mi to jak nie układa mi sie w rl ? bez sensu ..  

nie ma cie już z nami miesiąc..o ten miesiąc za dużo .. :xx 

"Jestem kimś a dla ciebie jestem nikim 

lecz cały twój świat mogę zmienić w jednej chwili, 
sugerujesz się słowami które słyszysz o mnie, 
jeśli tak jest nie dam o sobie zapomnieć. 
Co ty wiesz? Nie znasz mnie wcale. 
Po za dumą kurwa co nam zostaje. 
Bóg mi świadkiem że nie wiesz na co stać człowieka, 
mam tyle sił żeby być tu i nie uciekać."

MANIFEST FT.KWADRY - USIĄDŹ ZE MNĄ . 

PZDR.VIIRNEY

co jak co "skarbie" tęsknie..

chyba mnie pojebało..co ja pisze..

beka z Igi..

a co sie działo przez ostatni miesiąc ? różowe włosy , wiele zajebistych i troche mniej zajebisty wspomnieć..

na pewno jestem bogatsza w doświadczenia..

nie moge sie ruszyć po wczorajszej zbiórce ZSS JS 1441 UMIERAM! : c 

104 komentarze
Zarejestruj się teraz, aby skomentować wpis użytkownika viirney.
ooomartussiiaaooo  - 29/09/2013 20:18:44
wspaniałe! :*
+ zapraszam do siebie!
gossip96  - 22/09/2013 14:47:01
jaka piękna :O
izunia471999  - 21/09/2013 10:05:48
ŁADNE<3
klikam fajne i zapraszam<3
ppaaulinka13  - 19/09/2013 21:05:18
moja duperka!:*
lubietruskawkixdd  - 19/09/2013 0:50:11
śliczne:*
zapraszam! :)
imhurtingyouu  - 16/09/2013 17:49:28
Uh ładniutko <3
kamillaa26  - 14/09/2013 21:29:07
Ładne, wpadnij do mnie ; *
impulssivex3  - 13/09/2013 20:51:32
FAJNE + WBIJ DO MNIE ;)
adeloigy  - 08/09/2013 21:03:28
Ślicznie :))
Zapraszam
christianex3  - 07/09/2013 18:18:59
Stan zakochania... Przerabialam to wiele wiele razy...
Wiec moge powiedziec z czystym sumieniem, ze Cie rozumiem...


Spoko piosenka ;)
juliska15  - 05/09/2013 18:27:14
ładnie :)) zapraszam do mnie ;p
24czerwca  - 05/09/2013 15:28:06
fajne :D
bejbicam  - 04/09/2013 18:35:45
masz śliczny uśmiech :*
paanteerciaa  - 30/08/2013 23:40:45
faajnie ; * ;3
telepatyczniee  - 29/08/2013 23:39:25
fajne;P
smileesmylove  - 28/08/2013 16:09:06
biorę udziaał w konkursie , pomóżcie mi ; 3
z góry dziękuuuję za każdy oddany głos : *

http://www.photoblog.pl/cytatiopis4you/157187834/uczestniczka-marta.html : )
takeasmilee  - 28/08/2013 12:30:54
Ładnie :3
wpadnij czasem :D
annna97  - 28/08/2013 10:08:31
super :)
theflameinallofus  - 27/08/2013 16:07:04 z telefonu komórkowego
Fajne ale zarazem smutne :(
nicza  - 27/08/2013 14:23:45
Piękna jak zawsze <3
Zapraszam do mnie :*

Najnowsze wpisy

I&A

 

I&A

 

igawójcik

 

igawójcik

 

igawojcik

 

igawójcikibrzuchmadiis

 

igawójcik

 

igawójcik

 

Wszystkie wpisy