Photoblog.pl

Załóż konto

N2DerMatsheen 

2011/06/29   

 

« następne   poprzednie »
Powiększenie
Kategoria:
Explorer

Po konwencie. Oczywiście niewyspane Zombie zastanawiają się nad różnymi bzdurami... nic odkrywczego i pewnie błędne, ale fajne rzeczy potem wyszły. Czasami czuję się przez to jakbym była w "Lucky Star" :P

Nie powiem z kim bo może ta Osoba nie chce. Zostanie tutaj Anonem.

 


Anon:

o co chodzi ze zdaniem

że wyjątek potwierdza regułę
milion razy słyszałam to
i nadal sie zastanawiam w jaki sposob wyjatek moze potwierdzac regule
 
Zombie:
matematycznie to raczej bzdura
ale humanistycznie - jezeli cos jest wyjatkiem to w sumie raczej od jakiejs reguly, a nie tak z dupy  :P
 
Anon:
tez mi sie tak wydaje
bo jak ktos mi gada, ze wyjatek potwierdza regule, to mnie to tylko irytuje
bo tak mozna powiedziec o kazdym
 
Zombie:
bo jezeli patrzec na to jak matematyk, to jezeli istnieje wyjatek od reguly to regula zostaje obalona :P
 
Anon:  
zalozmy wszyscy ludzie sa tepi i sie upieraja przy swoim mysleniu sredniowiecznym
potem jakis naukowiec im powie ze to nieprawda
a oni powiedza, ze wyjatek potwierdza regule
lol, nie wiem xD
czy tak w ogole mogloby byc :P
 
Zombie:  
dobry przyklad
oni wtedy sa humanistami a naukowiec jest matematykiem  <3
Anon:
xD
 
Zombie:   
oni powinni umrzec a naukowiec zostac najwiekszym kujonem xd
 
Anon:  
hahah xD
o tak xd
w sumie masz racje, humanisci by tak mowili
bo matematycy/fizycy itd opieraja sie na faktach
a oni na swoich interpretacjach
i zastanawianiu sie co autor mogl miec na mysli
1 komentarz
shyeeshii  - 29/06/2011 20:17:09
luv unicorns!

Najnowsze wpisy

Wpis trzeciastronalustra

 

Wpis trzeciastronalustra

 

:)

 

Wpis trzeciastronalustra

 

Wpis trzeciastronalustra

 

Wpis trzeciastronalustra

 

Wpis trzeciastronalustra

 

WALTER

 

Wszystkie wpisy