Photoblog.pl

Załóż konto

U BaMi zAwSzE TrUsKaWkOwO ;P  

2012/12/24   

a gdyby..

« następne   poprzednie »
a gdyby..

a gdyby tak świat wirował jak para tańcząca na parkiecie tango .

 

gdyby zamiast slonca błyskały flesze .

 

każdy by tylko zastanawiał sie jak noge ułozyć by sie nie potknąć i nie upaść razem z partnerem . 

 

gdyby nasze problemy sprowadzaly sie do blachostek . 

 

gdyby tylko chwilą zyć i 3minutowym utworem z plyty . 

 

zamiast płaczu słyszeć tylko chichot . 

 

moze ten świat byłby prostszy ? a może jeszcze bardziej skomplikowany . tego nie wiem . 

 

Za to wiem jedno . Sa swieta i chcialabym wszystkim życzyć 

 

Wesołych Świat :)

 

by ten przyszły rok obfitował w same sukcesy 

1 komentarz
gosc - 10/10/2013 14:17:00 z telefonu komórkowego
Siemanko truskawkowabami, fajne fotki :) BTW. Powinno Ci się spodobać: http://tinyurl.com/zdjecia-fbl

Najnowsze wpisy

a gdyby..

24/12/2012 14:03:24

;p

22/01/2012 13:59:41

sing a song ..tarira ;d

23/10/2010 12:04:26

Spokojnie ....

11/10/2010 20:46:10

:)

08/10/2010 14:14:00

lots of laugh

12/08/2010 11:36:22

holidays  jeap ^^

10/08/2010 22:06:05

eeee??

22/06/2010 14:52:41

Wszystkie wpisy