Photoblog.pl

Załóż konto

cześć , mogę cię zjeść . ?  

2010/07/26   

Out ; )

« następne   poprzednie »
Out ; )

Haha .... i niedługo wybywam xD

Tunezja , Egipt <lol2>

; D

Żartuje , nasze Polskie morze ; D

Z nią jak mnie jeszcze zechce wziąść ; p

DaguCh już przyjechała ; **

Brak pomysłów na dzisiejszy dzień ; D

Ale cuŚ się wymyśli ; ]

No Kurwa nie mam weny na notke ; (

 

Lece paa ; *

 


Życie jest jak pudełko czekoladek. Nigdy nie wiesz na co trafisz. ; ))  

3 komentarze
playboymis  - 28/07/2010 14:48:14
slicznie foteczka
playboymis  - 27/07/2010 23:21:02
no tak ale to co czytalam u mnie co sadzisz moze wiesz dlaczego zerwal ze mna ;(
czaarnax33  - 27/07/2010 15:39:33
świetnie ; ** ; D

Najnowsze wpisy

zimowo ; d

 

Wpis truskawkowa96

 

New fryzurka ; D

 

Budowlane ; p

 

Śpioch ... ; )

 

Out ; )

 

Pozytywnie ; ))

 

Miss . Rzepkowska ; D

 

Wszystkie wpisy