Photoblog.pl

Załóż konto

Nie nakręcajmy się...  

2010/04/29   

 

« następne   poprzednie »

Hejo !! :D

 

 


Powiem tyle ze to co widzicie powyżej jest to dzieło wykonane na angielskim którego nie mieliśmy :D a więc tak  :

Ugór widać dzieło Marcina, który myślał że jak mnie i Natale narysuje to będzie fajny ale nie sądził ze ja się odwdzięczę i narysuje go:D (patrz obrazek na dole)potem oby dwoje ustawiliśmy te przepiękne arcydzieła na pulpicie (każdy na swoim komputerze w bibliotece gdzie każdy ze szkoły ma wolny wstęp xD jeżeli ktoś tego nie zmieni to będzie śmiesznie To wszystko co mam do powiedzenia na temat obrazków




Następną rzeczą którą wam opisze to jest nasz przeuroczy apel z okazji konstytucji ale tak na serio to moich urodzin ( bezczelni ludzie są kazali mi się ubrać na galowo )xD oczywiście Monika jak zawsze musiała odpierdalać (ale nie tylko ja żeby nie było) jak nie chowanie się przed zdjęciami to smyranie Aśki albo rozśmieszanie koleżanek albo co najgorsze kazanie poczetowi sztandarowemu wyjść (znaczy powiedziałam to troszeczkę inaczej ale nie pamiętam jak )


 


Następny odpał był na WF  który mieliśmy w klasie (2 godz.).Rzucanie się gazeta jest bardzo ciekawą zabawą ale rozmowa z panem od WF o tym jakie mamy poglądy na temat czarnego nauczyciela i tak przebijała wszystkie:D

 


N:: Idę

Ja: Gdzie?

N: Zaraz wrócę

Ja: Krzyżyk na drogę

N: Czemu mówisz do mnie tak brzydko?

JA: Brzydko?? a mam powiedzieć ładniej

N: Nom

Ja: Wypier....aj :D


xD


 


A wogule to chamstwo zrobili nam dzisiaj test z całego roku z ekonomii, rachunkowości i przedsiębiorczości, ale chyba będzie dobrze ( tak to nie jest na ocenę):D


 


Idę, bo skończyły mi się tematy (chyba)

 

 

 


 Bedi



3 komentarze
gochaaa - 30/04/2010 22:48:54
omg myślałam przez moment, że te notkę napisała Dominikaaa ;d
i sie tak zastanawiam kurde czy ja mam w klasie jakiegoś Marcinaa xdd
dzieło jest piękne pozdrawiam ;*
Dominika jak przeczytasz to weź..Ty coś napisz albo żuczek :D :)
dominika - 30/04/2010 15:40:31
wiesz co ja się chyba jeszcze zastanowie czy Cie znam ; D
StAnIq - 30/04/2010 7:59:03
Lol
tak przed chwilą powiedziałaś Gdy usłyszałaś wieść że mam zamiar skomentować twoja notkę :D
a wogóle to co to za wspominanie mojego cudownego imienia!! I KILL YOU!!!
CZOP :D

Najnowsze wpisy

cini minis

02/02/2011 18:33:56

; D

22/05/2010 12:45:31

Wpis totylkoraport

29/04/2010 22:47:31

bańki ^^

25/04/2010 18:04:11

Na zlotówke xD

24/04/2010 23:12:48

Karuzeeeela! ;D

21/04/2010 20:33:35

[*][*]

10/04/2010 20:21:52

hehe^^

10/04/2010 1:03:09

Wszystkie wpisy