Photoblog.pl

Załóż konto

NY don't love you. 

2010/08/11   

 

« następne   poprzednie »

komp mi się spalil , ale dzisiaj juz chyba bedzie. jestem sobie u Julii i zaraz będziemy ogladać film.


Wstałyśmy o 9.00 (rekord !), spanie w namiocie lux, chociaż były chwile grozy ( deszcz + zombie zjadł Julii klapka ) XD ale dyskoteka też była więc wszystko na plus. :)



a teraz trzeba czekać na wiadomość od Oli K. i do Krzynia, czy pomaluje mi pokój ;D






zdj. z pierwszego wypadu na żwirownie





PS. Julia też boi się chemii i będzie fajnie jeśli z niej zdamy. ;) 

1 komentarz
Zarejestruj się teraz, aby skomentować wpis użytkownika targajtapczan.
ufo002  - 12/08/2010 22:20:12
Kosmita z książki ;P

Najnowsze wpisy

Wpis targajtapczan

08/10/2011 13:50:54

Wpis targajtapczan

04/10/2011 18:26:42

Pony !

13/09/2011 17:09:13

Wpis targajtapczan

10/09/2011 22:00:36

Wpis targajtapczan

08/09/2011 20:05:26

my little pony

12/08/2011 21:49:23

Wpis targajtapczan

21/07/2011 12:02:28

Wpis targajtapczan

02/06/2011 18:26:40

Wszystkie wpisy