Photoblog.pl

Załóż konto

..SOMETHING AS SIMPLE AS THIS.. 
zapisz

2017

Dodane 30 GRUDNIA 2017 , exif
Wyświetleń: 297

SIEMA ŚWIRUSY!

Ja wiem, ze tutaj to już nawet Bóg nie wchodzi

ale podsumowanie roku to tradycja plus i tak zostawiam to na pamiątkę.

 

2017...byłeś beznadziejny XDDDD

To znaczy sie oczywiście na obrazkach są same super momenty

poza jednym ale to później.

 

Ten rok rozpoczął się melanżem urodzinowym mojej ukochanej Lenczi.

No i za kilka tygodni czeka nas powtórka :D.

Luty-marzec pamiętam średnio a raczej w ogóle.

Ale focia z Arkadiuszem chyba pochodzi z tego okresu :3

 

W kwietniu świętowaliśmy moje 21 urodziny,

przyjechali nawet Guo i Jarek <3. Było super.

No i nie możemy zapomnieć o koncercie Kartky <3.

W maju pamiętam tylko bieganie za dokumentami do stypendium.

 

Czerwiec rozpoczął się rewelacyjnie.

Pojechałam sobie na Tattoofest i poznałam moją ukochaną Monami Frost.

W ten sam dzień była też impreza urodzinowa Damiana.

No w zeszłym roku była większa petarda kochany XD.

Potem zaczęły sie schody, wypadek babci, długie dni/tygodnie w szpitalu

no i w końcu ją straciłam.

Nie powiem, że się ogarnęłam bo się nie ogarnęłam.

 

Mniej więcej w tym samym czasie straciłam mojego najlepszego przyjaciela.

Wiem, że będzie to czytał ale who cares.

Chciałabym abyś wiedział, że popełniłeś wiele błędów

i szkoda, ze nie dałeś mi szansy sobie z nimi pomóc.

A i masz beznadziejny gust w wybieraniu dziewczyn i przyjaciółek.

HEHE AUTODISS XD

 

Wakacje wakacje, ogniska z przyjaciółmi i wgl sztosik.

No i halo mój drugi Woodstock.

Ten zeszłoroczny wyjazd podobał mi się bardziej ale w tym roku też było fajnie. Zgadnijcie któremu przegrywowi zalało namiot XDDD.

Ale spotkałam starych ziomeczków <3.

W TE WAKACJE ODKRYŁAM JEDYNĄ SŁUSZNĄ MIŁOŚĆ JAKĄ JEST FRESCO <3

Spotkałam się po raz pierwszy z Olą, moją korespondentką z którą piszę już ponad 2 lata. Kochana!

Reszta wakacji chyba została spożytkowana na alkohol i ogniska.

 ODDAŁAM SWOJE WŁOSY NA FUNDACJĘ RAK'N'ROLL <3

 

2 rok na studiach wow.

Póki co jest fajnie, no i rozwinęłam sie malarsko mocno!

Byłam z braciszkiem na koncercie Huntera, było perfekcyjnie.

Jeśli ktoś to czyta to 11.01 - Konfederacka 4, Kraków,

zapraszam na swoją pierwszą wystawę!

 

No i oddawałam sobie kulturalnie krew

ale w listopadzie odwiedziła mnie anemia XDDDD. 

 

No i tak to z tym rokiem, niech sie już kończy.

Jeśli wszystko dobrze pójdzie to wakacje 2018 będą najlepszymi wakacjami

na świecie :o. Can't wait!

 

Dziękuję, że przez ten rok miałam chociaż przy sobie rodzinę i moją

najlepszą przyjaciółkę. Kocham Cię Lenczi!