photoblog.pl
Załóż konto
Dodano: 5 MAJA 2010

I żyli długo i szczesliwie ?!

Oczywiscie...

Jasne chcialabym ...

Zasrane bajki, nic w zyciu nie jest takie proste ;/

Kolejny bład moze kosztowac zbyt wiele ;/

A jednak i tak sie je popelnia ..

Na zdjeciu uśmiech a w rzeczywistosci łzy, szloch i płacz ;(

Tak to jest jak sie ma  w bani hu* wie co :/

Trzeba było myslec przed a nie po ...

A teraz jest za pozno, ale kogo to obchodzi ?!

No wlasnie ...
Pare osob przeczyta i zapomni a zdarza sie tacy co nawet nie przeczytaja a ile bedzie tych ktorzy pomoga ?

Obawiam sie, ze zbyt wielu ich nie bedzie :/ no coz trzeba sobie samemu radzic ...

Jedna rzecz a tak duzo moze zmienic ...

Cale zycie do gory nogami przewrocic..

Wszystko moze sie zmienic nie do poznania ...

Przez niby jedna rzecz .. a tak na prawde ktoras z kolei, czy nie o jedną za duzo ? ;(

Przykro mi, ze jestem az tak pojebana ...

Pozostaje jedno pytania, jak na razie bez odpowiedzi ....

dwa, trzy dni, tydzien ... ?

Ale na walke nie mam juz sily ...

Moze jakies inne rozwiazanie ?

A tak nie dawno tłumaczylam komus, ze jest bezsensu ;/

tylko moja

 

;((



 

Kocham Cię Maciej ;**

 

 

Komentarze

washingpowder Ze mną.
Przeciez ja ci pomogłamxd
kocham :* <3
06/05/2010 6:54:46
saska1002 No widzę nie ciekawie się dzieje ... ;(
Ale będzie dobrze, wiem że każdy tak mówi ale zawsze trzeba wierzyc, że będzie ok. "Nadzieja matką głupich" zawsze mi tak mówią ale ja zawsze wolę byc tą głupią i miec tą nadzieję i zawsze jakoś wychodzi na moje no może nie zawsze ale bardzo często ... Czasami trzeba cierpiec, aby później było tylko lepiej.
Co do foty cudowna.! ;)
05/05/2010 20:05:51
Info

Komentowanie zdjęcia zostało wyłączone
przez użytkownika swirush.

Informacje o swirush


Inni zdjęcia: 1143 akcentovaŚroda mija . patusiax395Rondo Praw Kobiet ekolewicaNie dla strefy buforowej ekolewicaPrawda ekolewicaHappy milionvoicesinmysoulMIRROR HEARTS xavekittyx"Moje Zapatrzenie". :- ezekh114No i nie Manhattan ? :-) ezekh114Ask google... chwilka241