photoblog.pl
Załóż konto
Dodano: 13 LIPCA 2007
Siemka:) dzis na naszej fotce znajduje się motor do podróży W trasie Zacznę od rzeczy rzucającej się w oczy jako pierwsza, czyli świetnej ochrony przed pędem powietrza. Rozbudowane owiewki pozwalają na jazdę choćby w dżinsach bez obawy o przewianie kolan. Regulowana szyba pozwala dobrać ustawiania tak, aby odgrodzić się zupełnie od szalejącego obok huraganu. Co prawda tak daleko posunięta ochrona okupiona jest nieprzyjemnym uczuciem wiania w plecy, ale przecież życie składa się głównie z kompromisów. W każdym bądź razie przy prędkościach rzędu 160 km/h (sprawdzone rzecz jasna na niemieckiej autostradzie) spokoju kierowcy nie mąci jakiekolwiek szarpanie rękawów czy nogawek przez pęd powietrza. Na trasie okazuje się też, że ST 1300 to zadziwiająco szybki motocykl. Ociężałość dokuczająca w mieście znika bez śladu, pojawia się za to stabilność i wyważenie. Motocykl bez trudu rozpędza się do ponad 220 km/h, a nawet przy tych prędkościach jazda nim nie oznacza ciągłej walki o utrzymanie się na drodze. O precyzji kierowania motocykli sportowych oczywiście nie może być mowy, ale Pan-Europeana daje się prowadzić pewnie i precyzyjnie. Nastawy zawieszeń choć zestrojono bardzo komfortowo, bez problemu radzą sobie na dziurawych drogach, gdzie nawierzchnia wybitnie odbiega od przyjętych w zachodniej Europie standardów. Problemy zaczynają się dopiero, gdy próbujemy dynamiczniej przekładać Hondę z jednego ciasnego zakrętu w zakręt. Duża masa wymusza ograniczenie prędkości, a na gorszej nawierzchni pojawia się nieprzyjemne bujanie tyłu. Po wielu kilometrach za sterami Hondy okazuje się, że nasz testowy turystyk najlepiej czuje się na krętych bocznych drogach, gdzie nie trzeba szaleńczo gonić na prostych i ostro składać się na winklach. Dalekie szybkie wyjazdy to prawdziwe powołanie tego motocykla. Najlepszą trasą testową tej maszyny okazał się wyjazd do krainy mazurskich jezior. ST bez stresu radził sobie na krętych mazurskich drogach, zadziwiając przy tym dynamiką i stabilnością. Pomimo nie najcieplejszych październikowych dni owiewki i wielka przednia szyba nie dają zmarznąć kierowcy. Skuteczny układ hamulcowy dysponuje ogromnym zapasem wydajności, dzięki czemu nawet długie i następujące po sobie hamowania obciążonego motocykla nie prowadzą do przegrzania hamulców. Motocykl jest wygodny i po pokonaniu 600 km bez przerwy jego kierowca ciągle przypomina człowieka, a nie powyginaną nienaturalnie kupę kości i mięsa. Co ciekawe Honda ST 1300 zużywa mniej paliwa, niż niejedna 600-tka. Przy dosyć dynamicznej jeździe komputer pokładowy deklarował zużycie benzyny bezołowiowej na poziomie średnio 6,5 litra na każde 100 km. Przy przepastnym, 29 - litrowym zbiorniku paliwa daje to imponujący zasięg ponad 400 km pomiędzy tankowaniami. Każdy turysta z pewnością to doceni, zwłaszcza ci, którzy lubią zapuszczać się w bardziej odludne miejsca. Dane techniczne Honda ST 1300 Pan European Typ silnika: Chłodzony cieczą, 4-cylindrowy, 4-suwowy, 16-zaworowy, widlasty (90°), DOHC Pojemność: 1261 cm³ Średnica x skok tłoka: 78 x 66 mm Stopień sprężania: 10,8:1 Układ zasilania: Elektroniczny wtrysk paliwa PGM-FI Max. moc: 93 kW/8000 obr/min (95/1/EC) Max. moment obrotowy: 125 Nm/6000 obr/min (95/1/EC) Układ zapłonowy: Sterowany komputerowo cyfrowy tranzystorowy z elektronicznym wyprzedzeniem Rozrusznik: Elektryczny Skrzynia biegów: 5-biegowa Przeniesienie napędu: Osłonięty wał napędowy Wymiary (dł. x szer. x wys.): 2270 x 860 x 1390 (∼ 1630 z kuframi) mm Rozstaw osi: 1490 mm Wysokość siedzenia: 790 (±15) mm Prześwit: 135 mm Pojemność zbiornika paliwa: 29 litrów (w tym 5 litrów rezerwy) Masa pojazdu w stanie suchym: 287 kg Koło przednie: 3-szprychowy drążony odlew z aluminium Koło tylne: 3-szprychowy drążony odlew z aluminium Opony przednie: 120/70ZR18M/C(59W) Opony tylne: 170/60ZR17M/C(72W) Zawieszenie przednie: 45-milimetrowy widelec teleskopowy ze wspomaganiem pneumatycznym (air-assist), skok 120 mm Zawieszenie tylne: Pojedynczy tradycyjny amortyzator z regulacją napięcia wstępnego sprężyny i siły tłumienia odbicia, skok 123 mm Hamulce przednie: Hydrauliczne, podwójne tarczowe 310 x 5 mm, z połączonymi zaciskami 3-tłoczkowymi, ABS i klockami ze spieków metalicznych Hamulce tylne: Hydrauliczne, tarczowe 316 x 7 mm, z połączonymi zaciskami 3-tłoczkowymi, ABS i klockami ze spieków metalicznych Rama: Typu Diamond, podwójna, aluminiowa, z trzema zamkniętymi sekcjami Kąt wyprzedzenia: 26 stopni Wyprzedzenie: 98 mm Pozdro dla wszystkich fanów motocykli:) Liczymy na duzo komenów WysoS & FabiaN :)

Komentarze

wojtas2426 To jakaś reklama ;D ?
04/04/2008 22:33:21
msteam ee spoko u mnie SR'ka ;]
22/03/2008 17:42:41
motobike07 fajny motoreke ma niezla pojemnos wygodne sa w trasie ale niesprawuja sie pod wzgledem szybkosci no ale wiadomo motor tej klasy niee na wyscigi ale scigacz z taka pojemnoscia jak ten to by lecial zajebiscie:))
wb do mnie :)
pozdro.
03/03/2008 22:11:23
~oliwqs o.O ;**
wbiajcie..;))
09/08/2007 22:17:40
adusia1993 Uuuu.. achhh.... piekny..:D
Bomba..:D
ale ja cie dawno KArolku nie widziałam..:(:P:D
Stęskniłam sie..;]:P
buSsiam.:*
14/07/2007 16:26:14
wsioka O yaa;D
14/07/2007 0:17:05
Użytkownik usunięty no fajny :)
13/07/2007 22:36:41
~gumak jechałem na takiej ;) wypas kopa ma ;D i wygoda x) pozdro :D
13/07/2007 21:55:27
Użytkownik usunięty taki sobie bardzo brzytka przednia szybka
pozdro :D
13/07/2007 17:16:38
Użytkownik usunięty No no fajna bryka :D
Jak i inne :d

Elo!!
13/07/2007 17:04:27
Użytkownik usunięty no, fajny. XDDD
13/07/2007 12:03:58
Użytkownik usunięty Szczerze to mnie to nie obchodzi. ;P

No ale nawet fajnyy.. ;]

Tylko kolor brzydki. ;P >lol<

Pzdr. ;*

Wbijajcie. ^^
13/07/2007 11:53:43
Użytkownik usunięty No fajnyy. ;D ;]
13/07/2007 11:49:09

Informacje o superbike


Inni użytkownicy: karolinapiwkokacyczeklexiorliluux3haowsidzidzi99nicoleee222xpaczeolihebygunmagda2025ai


Inni zdjęcia: Wakacyjne dziewczyny bluebird11Ja nacka89cwaKanna....:) halinam"Hej, idę w las." ezekh114Coś krótki. ezekh114Brak zdjęć patusiax395Kocio kerisJeep ? ezekh114Casus tęczy ? ezekh114... harrypottergallery