Photoblog.pl

Załóż konto

Together? :* 

2013/11/10   

 

« następne   poprzednie »
Wiem , ze dawno mnie tutaj nie bylo , bo w zasadzie nie miałam o czym pisać ani mi sie nie chciało , bo miałam dużo roboty i malo czasu , bleee! Ale dzisiaj postanowiłam coś napisać . xD Ogólnie jak na razie pozytywnie . ;D
Wgl mam naj klase forever Haha to nic , że tylko nasza klasa z szkoły ma zebrania co miesiąc . ;x TAK co miesiąc *__*
Kilka dni temu dostałam uwagę . ;o moja pierwsza w końcu musi być ten pierwszy raz.. ;) wracając do uwagi dostałam ją za gadanie na lekcji i śmianie się głośno .
Chca sylwek . < 3 zapowiada się db fajnie . o_O% haha
W tym miesiącu dużo się śmiałam i nawet płakałam . ;x ;*
W wtorek dyska więc spoko , będzie ponoć fajnie (Best electro i może troche Hard style no , ale nwm) wiec czemu bym nie miała iść? i tak loVe takie piosenki . < 3
Ide spać , bo już po 3 w nocy . ;d PA wszystkim ErOtyCznYcH . :-P
Brak komentarzy
Zarejestruj się teraz, aby skomentować wpis użytkownika strzalkax33.

Najnowsze wpisy

Wpis strzalkax33

06/06/2014 14:20:26

Wpis strzalkax33

10/11/2013 3:17:53

Wpis strzalkax33

28/09/2013 17:52:44

Wpis strzalkax33

23/08/2013 2:05:20

Wpis strzalkax33

14/04/2013 0:51:53

Wpis strzalkax33

24/03/2013 20:16:09

Wpis strzalkax33

01/01/2013 2:30:36

Wpis strzalkax33

21/10/2012 0:37:48

Wszystkie wpisy