Photoblog.pl

Załóż konto

Turn away 'cause I need you more 

2012/02/03   

 

« następne   poprzednie »

 

friday sucze ! <3

trzeba coś jutro ogarnąć o.O

Paulinka, coś nie wiem.

dobra szkoła tyryryryryryryrryryry :3

taaaaaak pewnie niech mi pani postawi 4+ na półrocze,

skoro mam  jedną pałe i reszta piątek + 6 -.-

pozdraawiam serdecznie mhmhmmhmhmhmhm.

jak zawsze hasanie z klaudią po polanie zwanej schodami o.o

spoko spoko. 

ahahaahah a dzisiaj vanesia nie wie co mówi -.-

pani od matmy : vanessa, zdejmij te słuchawki z szyji.

V : dobrze.

p : tak wogóle po co ci one na lekcji ?

V : no bo autobus

o.O

_

no to chyba właśnie teraz robie największy błąd życia.

ale ja pierdole, dłużej nie moge.

brakuuuje mi ciebie kurde.

bo co neiktózy ostatnio troche zapomnieli o moim istnieniu..

mhm..

to pa.

 

 

5 komentarzy
needsweets  - 04/02/2012 19:37:30
świetne ;D
dfghjklkjt - 03/02/2012 18:43:05
Kogo ?
sovereignty - 03/02/2012 18:46:49
na pewno ci tu napisze -.-
dfghjkl - 03/02/2012 18:54:24
no to imię : )
sovereignty - 03/02/2012 19:07:23
*__________*

Najnowsze wpisy

Wpis sovereignty

05/02/2012 19:43:42

;c

04/02/2012 18:15:29

Wpis sovereignty

03/02/2012 20:26:55

Wpis sovereignty

03/02/2012 17:44:11

Wpis sovereignty

29/01/2012 2:22:43

Wpis sovereignty

29/01/2012 1:17:53

Wpis sovereignty

28/01/2012 21:46:09

Wpis sovereignty

28/01/2012 16:30:47

Wszystkie wpisy